David's POV:
Παρκαρα το αυτοκινητο μου ακριβως μπροστα απο το σπιτι της Irene και βγηκαμε και οι δυο. Η Irene απο την ωρα που φυγαμε απο το εστιατοριο δε σταματησε να χαμογελαει. Μαλλον οντως πιστεψε οτι νοιαστηκα για αυτην και οτι ηθελα να επανορθωσω.
Για να ειμαι ειλικρινης, δεν ειχα καμια ορεξη να παω σε αυτα τα εστιατορια που πανε οι πλουσιοι, για αυτο στην αρχη πηγαμε στην παραλια, αλλα ηταν ο Louis, o Harry, o Liam, o Zayn και ο Niall. Γιατι στο καλο ηταν εκει? Θα μπορουσαμε να ειχαμε ερθει σπιτι πολυ νωριτερα και τωρα να εβλεπα τηλεοραση!
Επισης, αυτο το Σαββατοκυριακο προκειται να ειναι το χειροτερο της ζωης μου. Απορω τι σκεφτομουνα οταν προτεινα στην Irene να περασουμε το Σαββατοκυριακο μαζι. Ειμαι αναγκασμενος να στελνω κρυφα μηνυματα στην Aphrodite και να μετα να τα σβηνω για να μην καταλαβει τιποτα το "κοριτσι μου".
Σαν να μη φτανει αυτο, δεν πρεπει να ανεχομαι μονο την Irene, αλλα και τους γονεις της! Δε λεω, ειναι πολυ καλοι και ευγενικοι ανθρωποι, αλλα δεν αντεχω! Νιωθω οτι πνιγομαι.
Επρεπε να βρω εναν αλλο τροπο για να παρω εκδικηση απο το Harry, επειδη ο συγκεκριμενος μου καταστρεφει τη ζωη! Πρεπει καποτε να τελειωσει αυτη η ιστορια και η Irene να μαθει την αληθεια.
Αρπαξα το κινητο μου και τηλεφωνησα στο Harry. Επρεπε να μου δωσει εξηγησεις!
"Ναι?" ειπε μολις το σηκωσε. Μαλλον δεν εχει περασμενο τον αριθμο μου, οποτε δεν ξερει οτι εγω τον εχω παρει τηλεφωνο. Ακομη, αν ηξερε οτι ειμαι εγω τωρα σιγουρα θα ειχε αρχισει να με βριζει!
"Τι δουλεια ειχατε στην παραλια?" ρωτησα νευριασμενος. Ειναι η πρωτη φορα στη ζωη μου, που παρακαλαω να ερθει η Δευτερα!
"Δε φταιμε εμεις! Εσεις επιλεξατε τη συγκεκριμενη!" τωρα πρεπει να καταλαβε οτι ειμαι εγω.
"Κατηγορησε με κι απο πανω!" ημουνα ετοιμος να ουρλιαξω, αλλα ευτυχως θυμηθηκα οτι η Irene και οι γονεις της ειναι πανω, οποτε χαμηλωσα τον τονο της φωνης μου.
"Δεν κατηγορω μονο εσενα, αλλα και το "κοριτσι σου"!" απαντησε με εναν ειρωνικο τονο στη φωνη του, τονιζοοντας το "κοριτσι σου".
"Μην τη ξανακατηγορησεις για τιποτα! Και μη νομιζεις οτι δεν ειδα πως την κοιτουσες!" δεν μπορεσα να κρατηθω. Ουρλιαξα! Κοιταξα τη σκαλα, αλλα ευτυχως η Irene δεν κατεβηκε κατω για να δει τι γινεται.
"Μπα? Απο ποτε νοιαζεσαι εσυ για την Irene?" με ειρωνευτηκε οπως κανει σε ολο τον κοσμο.
"Σκασε!" ηταν το μονο που μπορουσα να πω. Πραγματικα, αν ηταν μπροστα μου τωρα, παλι θα χτυπιομασταν! Ο Harry ευτυχως τερματισε την κληση λεγοντας μου μονο να τον παρατησω.
Ανεβηκα πανω και χτυπησα την πορτα απο το δωματιο της Irene, αλλα δεν πηρα καμια απαντηση. Μηπως ακουσε τη συζητηση μου με τον Harry και τωρα μου θυμωσε? Αυτο ηταν το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα πριν ανοιξω την πορτα.
Μπηκα μεσα και την ειδα να κοιμαται. Ειναι οντως πολυ γοητευτικη: Οι μακριες, καστανες μπουκλες της πεφτουν μπροστα στα ματια της και τα υπεροχα καστανα ματια της ειναι κλειστα. Καποιος αλλος θα μπορουσε να την ερωτευτει με την πρωτη ματια, αλλα εγω ειμαι ερωτευμενος με την Aphrodite.
Δεν θελω να φανταστω την αντιδραση της οταν μαθει πως ολο αυτο ηταν ενα ψεμα. Σιγουρα θα πληγωθει πολυ και δεν θα με συγχωρεσει ποτε. Ουτε αυτη, ουτε ο Arthur. Ομως, δεν γινεται να ειμαστε για παντα μαζι, γιατι εγω νιωθω πολυ καταπιεσμενος.
Αν ηξερε τον ανταγωνισμο μου με το Harry, το γεγονος οτι τον πριν λιγα λεπτα του τηλεφωνησα και οτι δεν ειμαι καθολου ερωτευμενος μαζι της, οτι εχω σχεση με την Aphrodite και οτι ο Harry ειναι ερωτευμενος μαζι της, σιγουρα θα ηταν απεγνωσμενη!
Hey! Τι κανετε? Ηθελα να σας πω οτι οσες εχετε instagram μπορειτε νε μου κανετε Follow. Το ονομα μου στο instagram ειναι Evakismile. Επισης, σας ευχαριστω για τα reads και τα votes! Love ya!!!!! <3 <3 <3 <3 <3
YOU ARE READING
The annoying boy// Harry Styles fanfiction
FanfictionΚανένας δεν μπορεί να ελέγξει τα συναισθήματά του για κανέναν και μερικές φορές αυτό είναι επικίνδυνο, μετατρέποντας όσα έζησες σε ένα λάθος....