Минаха се няколко часа преди да се заема с приготвянето на багажите ни. Въпреки, че Хари настоя сам да си набута дрехите в сака аз не се стърпях и започнах да подреждам и неговият. Просто да седя на едно място не ми отива. А и като го познавам вероятно ще ги хвърли вътре без никакъв начин на подреждане. Или както се изрази той "моя начин на подреждане".
От една страна ми е тъжно, че ще трябва да се разделям с момчетата. Донякъде бях свикнала с тях. Щом сега ще се местят другаде това това дали значи, че повече няма да се срещнем? Егоистичната страна се радва от тук до небето, че Хари няма да е дълеч от мен. Не мога да си представя и ден без да видя тази ядосана физиономия. От друга страна пък ми тежи на душата, че ще е в опасност през цялото време... По думите на Лиам само аз съм защитена. Или поне така твърди... Хари ми натъпка в лицето, че не трябва да вярвам на такъв "малоумен задник" като него. Ако трябва да обобщя какво стана в този апартамент ще е кратко. Обич и много скандали. Предимно скандали.Тъкмо сгъвам тениската на Хари и я пъхам в сака му, когато вратата се отваря и прекъсва мислите ми.
- Алис...аз ти донесох нещо за хапване... - нелoвко каза Хари и привлече вниманието ми. Обърнах се към него и видях как държи в едната си ръка чиния с пържени яйца а в другата вилица. Усмихнах се на милият му жест и грабвам друга тениска от гардероба.
- Не съм гладна, но все пак благодаря... - усмихнах му се мило за да му покажа, че ме е зарадвал. Виждам промяната в него. И съм доста трогната, че толкова пъти се застъпи за мен.
Остави чинията на скрина до вратата и с бързи движения ме грабна през кръста и остави на леглото. Смехът ми оттекна в стаята, когато започна да роши косата ми.
- Оу, ще ядеш и то непременно. - посочи с пръст да остана на мястото си и аз не се възпротивих. Върна се при обратно с чинията, набучи малка част от яйцето и приклекна срещу мен . - Дори ако се наложи аз да те храня.
Погледа му бе настоятелен и съм сигурна, че ако не го послушам в най-лошия случай ще започне да вади дрехите от сака и така да ме усложнява още повече. Завъртях очи и отхапах от яйцето. Хари ме гледаше с леко прехапана устна, докато дъвчех. Грабнах чинията от ръцете му и я оставих на нощното шкафче.
- След като свърша с подреждането ще ям. - прекъснах опитите му и се изправих от леглото.
ESTÁS LEYENDO
"𝑃𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡"
FanficВ планера ѝ не съществува нещо, като "провал". Не е имало обрати на 180 градуса. За Алисън живота ѝ винаги е бил перфектен - има пари, семейство и добро образование. Дали не ѝ липсва обаче още нещо, което тя няма планове да вмъква в планера си? Дал...