Bab Sembilan Belas

2.1K 253 20
                                    



'I love you, my baby boo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'I love you, my baby boo. But, there's other obstacles that don't want us to be together. I'm sorry.'

•••

"Taehyung, saya takut." Ujar Hani kepada Taehyung sebelum Taehyung menariknya masuk ke dalam dakapannya. Sayu dia melihat wajah Hani yang agak mendung itu.

"Shush. Dah, jangan risaulah, sayang. Semuanya akan berjalan lancar. Come I shower you with my kisses before your operation." Taehyung menolak tubuh Hani keluar dari dakapannya sebelum dia mengucup wajah Hani ada setiap sudut dan yang terakhir ialah di bibir.

Lama mereka berciuman sebelum ciuman terlerai dari mereka berdua senyuman memandang mata masing-masing. Taehyung mencuit hidumg Hani sebelum mereka membetulkan kedudukan mereka semula.

"Don't wory too much, dear. I will always be here to wait for you." Taehyung berkata dan membuatkan Hani tersenyum lalu memgangguk perlahan. Hilang sedikit rasa takutnya sebelum dia memasuki bilik pembedahan.

Tak lama kemudian, Hani sudah dibawa masuk ke dalam bilik pembedahan. Belum sempat doktor wanita yang bertugas itu ingin memasuki bilik pembedahan itu, Taehyung menarik lengan wanita itu sehingga tubuhnya terdorong ke belakang.

"Ish, apa ni?" Wanita itu merungut geram apabila diperlakukan sedemikian oleh Taehyung.

"Jangan kau berani nak apa-apakan isteri aku. Kalau kau berani apa-apakan dia, bukan kau saja yang aku kerjakan, dengan anak kau sekali terkena tempias. Faham?" Ugut Taehyung keras kepada wanita itu sebelum ditolak tubuh ituenjauhinya lalu dia berjalan untuk duduk di ruang menunggu.

Waniat itu sempat menjeling Taehyung tajam sebelum memasuki bilik pembedahan tersebut.

~

Taehyung ke hulur ke hilir apabila sudah hampir lima jam Hani berada di dalam bilik pembedahan.

"Taehyung. Kamu duduklah dulu. Nanti Hani keluarlah tu." Mama Hani mula berkata dan disokong oleh mummynya. Taehyung mengeluh perlahan sebelum akur lalu dia duduk di salah satu kerusi di ruang menunggu yang kosong.

Tiba-tiba, pintu bilik pembedahan dibuka luas dan keluarlah doktor wanita itu bersama beberapa oeang jururawat bertugas.

"Macam mana dengan isteri aku?" Soal Taehung sebaik sahaja dia tiba di hadapan doktor wanita itu.

"Dia okay. Tak payah risau. Aku tak buat apa-apa." Balas doktor itu sebelum beredar dari situ meninggalkan Taehyung yang hatinya sudah melonjak gembira mendengarkan berita tesebut.

|√| [S1 & S2] Utusan Dari Neraka - KTHWhere stories live. Discover now