UDNS2 20

1.3K 172 8
                                    

A few chapters before this story come to it's end. Harap korang puas hati tunggu sebab nak baca cerita bangang ni and Idae janji takkan buat ending tergantung macam season 1😂

Btw, thanks for 3k votes. Sayang korang😭 Enjoy reading this chapter💜

•••

"Creating chaos sometimes is not what we are planning to do, but it's the only choice we have

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Creating chaos sometimes is not what we are planning to do, but it's the only choice we have."

•••

Kini, anggota polis sedang melakukan penyiasatan di gudang usang tersebut. Pelbagai jenayah dapat diselongkar oleh mereka saat penyiasatan dijalankan memandangkan terdapat beberapa bukti yang kukuh terhadap jenayah tersebut.

Contohnya seperti membunuh, mengugut serta menculik.

Pihak polis masih tidak dapat mengesan di manakah keberadaan penjenayah yang terlibat terutamanya Choi Yeonjun.

Rumahnya habis digeledah serta ahli keluarga habis disoal siasat. Ya, keluarga Choi yang agak terkenal di tanah Kanada yang juga merupakan keluarga kepada Choi Soobin.

"Jadi, awak nak cari dalang sdi sebalik penculikan awaklah sampai awak sanggup tipu saya yang awak tu hiang ingatan?" Soal Hani yang berada di dalam dakapan Taehyung itu membuatkan Taehyung menelan liur payah.

"Sayang... Apa cakap macam tu?" Taehyung menolak tubuh Hani keluar dari dakapannya lali dia menghadapkan tubuh mereka berdua menghadap antara satu sama lain di atas sofa bilik hotel Hani.

"Apa? Betullah apa yang saya cakap kan?" Soal Hani, emosi. Taehyung mengeluh perlahan. Tidak mampu untuk menafikan apa yang diperkatakna oleh isterinya itu.

"Ya, sayang. Sorry sangat. Aku tak berniat pun nak tipu kau. Aku memang betul hilang ingatan. Sampailah kau selalu sangat muncul dekat pandangan aku, waktu tu lah aku mula teringat semula memori kita. Dari yang pahit hinggalah yang manis."

Terang Taehyung berdama senyuman meyakinkan. Hani mengangkat wajahnya memandang ek arah Taehyung dengan jelingan, masih dengan rajuknya.

"Siapa perempuan yang awal tinggal sekali tu?" Soal Hani tidak puas hati. Taehyung tergelak kecil sebelum dicubit perlahan pipi isterinya.

"Jeles ke isteri aku seorang ni? Dia kawan je. Nak cerita panjanglah pula. Nanti-nantilah." Balad Taehyung ringkas lalu dia menyandarkan kepalanya ke kepala sofa tersebut membuatkan kepalanya terdongak memandang siling.

"Alaaaa. Ceritalah." Hani cuba memujuk Taehyung dengan menggoncangkan tubuh Taehyung perlahan.

Taehyung tanpa berlengah terus menarik Hani jatuh ke dalam dakapannya lalu dipeluk erat tubuh isterinya itu.

|√| [S1 & S2] Utusan Dari Neraka - KTHWhere stories live. Discover now