SURPRISE AGAIN!!!
Semua macam tak puas hati je cerita UDN ni tergantung, right?
Ha. Nilah jawapannya kenapa Idae buat cerita tergantung. Sebab Idae nak buat seasons 2 memandangkan Idae ada idea nak sambung. Yeayy! Sorak sikit!!
Aku tahu korang tak excited. Haha. Tapi Idae nak buat juga siri kedua ni😈
Nah preview and hope cerita ni masih mendapat sokongan daripada korang. Grr.
•••
Taehyung mencelikkan matanya lalu dia dengan bersungguh-sungguh melihat sekeliling. Dia seperti dikurung di sebuah gudang usang.
Tangan dan kakinya habis diikat menghalangnya daripada bergerak. Lenguh di tangan dan kakinya membuatkan dia sedar yang sudah lama dia tidak sedarkan diri dan diikat seperti itu.
"Bangun dah ke, sahabat?" Soal seseorang yang tidak ada tanda-tanda untuk menimbulkan diri di hadapan Taehyung.
Taehyung mula meronta-ronta untuk melepaskan diri. Dia masih tidak dapat melihat siapakah yang cuba berkomunikasi dengannya itu.
"Yah! Kau siapa, hah? Apa salah aku dekat kau sampai kau buat aku macam ni?!"
"Banyak salah kau, sahabat. Banyak. Tak terkira." Tenang sahaja orang itu menjawab. Masih tidak meninbulkan dirinya.
"Siapa kau, hah?! Tunjuklah muka kau tu, dasar pengecut!" Jerit Taehyung lagi.
"Oh no, no, no. Sekarang bukanlah masa yang tepat untuk kau lihat wajah aku. Tiba masanya nanti, kau akan tahu juga siapa aku, Kim Taehyung. Bye, bye. Aku nak makan dulu. Lapar pula rasa."
"Yah! Ish, ish." Taehyung masih meronta-ronta ingin melepaskan diri tetapi dia semakin penat lalu dia mengeluh perlahan.
Kini, apa yang mampu dia fikirkan adalah tentang isterinya. Bagaimanakah keadaan isterinya di sana?
•••
Ha, saspens tak?
Cerita ni mungkin akan jadi sedikit seperti cerita bergenre action. Pada beberapa part akan ada banyak pembunuhan berlaku.
So, wait for it, guys!
Btw, siapa yang nak Idae sambung ke seasons 2 sila spam comment 'Sambung lah wahai Idae!'.
Hujung minggu ni Idae buka wattpad untuk tengok comment-comment korang. So bye, adios!😈
YOU ARE READING
|√| [S1 & S2] Utusan Dari Neraka - KTH
Fanfiction[idaekim's romance angst action fanfiction] Completed S1 (2019) Completed S2 (2019) Kim Taehyung X Do Hani Season 1 -aku lebih sanggup jadi anak dara tua daripada menjadi isteri kepada lelaki utusan dari neraka ni! Season 2 -perginya aku semuanya b...