UDNS2 11

1.2K 176 21
                                    

Okay gais. Double update done. Jangan lupa baca chapter 10 ye.

Btw, ramai betul teka Hani yang kena tembak. Lol. Apapun, enjoy!😉

•••

"Untuk kau, aku sanggup berlakon seperti aku baik-baik sahaja walaupun sebaliknya aku sedang menanggung rasa sakit yang amat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Untuk kau, aku sanggup berlakon seperti aku baik-baik sahaja walaupun sebaliknya aku sedang menanggung rasa sakit yang amat."

•••

Unknown:
Nice try, Kim Taehyung.
Now, lemme start our real game with your love's dead at the airport soon.
Have fun.

"Fuck."

~

Hati Taehyung diselubungi dengan rasa resah saat mindanya dipenuhi dengan isterinya.

Macam mana dia tahu keberadaan isterinya? Dan macam mana dia boleh tahu siapa isterinya?

Taehyung terus berlari masuk ke dalam lapangan terbang antarabangsa itu dengan kalut. Dia mencari dengan payah keberadaan isterinya di dalam lapangan terbang yang dipenuhi dengan orang itu.

"Haish." Taehyung merengus geram saat bahunya tak habis-habis dilanggar oleh manusia-manusia di dalam lapangan terbang itu.

"Mana dia ni?"

Taehyung bertanya perlahan sebelum matanya tertacap pada dua orang yang sedang berpelukan. Kelihatan seperti...

Sah dah. Itu isterinya.

Taehyung memalinhkan wajahnya ke arah bertentangan untuk mencari punca dari mana mungkin penculik mahupun orang bawahannya berada.

Dia menelan liurnya kesat saat matanya tidak lagi menjumpai tanda-tanda kewujudan manusia jahanam itu.

Pandangan Taehyung terus terhenti pada seseorang yang kelihatan agak pelik baginya. Dia memerhatikan gerak geri lelaki itu lalu membuntangkan biji matanya luas saat dia ternampak pistol di belakang seluar jeans yang dipakai oleh lelaki itu

"Damn. Hani. Hani." Taehyung menyebut perlahan nama isterinya sebelum dia berlari ke arah Hani sebaik sahaja dia menemui keberadaan isterinya.

Tanpa berlengah, sebaik sahaja lelaki itu melepaskan tembakan, Taehyung terus memeluk tubuh Hani dan menghadapkan belakang tubuhnya ke arah lelaki itu.

BBAM!

"Ark." Taehyung mengerang pedih saat bahunya berjaya menjadi tempat mendarat peluru pistol dari lelaki tadi.

|√| [S1 & S2] Utusan Dari Neraka - KTHWhere stories live. Discover now