Sorry tak reply comments. Idae tak sempat nak buka pun noti. Haha. Btw, enjoy reading😘💜
•••
"Life is not about happiness alone. It's about how you archieve something that give you happiness."
•••
"Yah!!"
Chorong berlari ke arah sangkar tempat Yeonjun dan Hani berada lalu dia menampar Yeonjun kuat sehingga Yeonjun terjatuh ke tanah.
Yeonjun memegang tempat yang ditampar oleh Chorong itu lalu dia memandang tajam ke arah Chorong.
Taehyung pula sudah tercengang melihat tindakan Chorong. Begitu juga dengan Jimin yang baru sampai ke bahagian bawah tanah setelah penat mengejar Chorong yang tiba-tiba berlari menuruni tangga seusai mendengar perbualan Yeonjun dan Hani.
"Dasar jantan tak guna! Kau tinggalkan dia, dan sekarang kau nakkan dia balik?! In your dreamlah!"
Chorong menendang kaki Yeonjun sehingga Yeonjun menyeringai sakit.
"Hani!" Chorong meraung nama Hani lalu dia mendapatkan Hani yang tetbating di atas katil tersebut. Dia memeluk Hani erat sebelum meleraikan pelukan lalu menilik wajah Hani.
Hani dan Chorong kini sedang menangis mengenangkan nasib masing-masing.
"Hani. Aku minta maaf. Aku..."
"Ma Chorong!" Jimin menjerit dari belakang membuatkan Chorong mula ingin mengalihkan pandangan dari Hani ke arah teman lelakinya itu.
BBAM!
Tubuh Chorong rebah di atas tubuh Hani. Hani terkedu apabila darah mula memercik ke arah tubuhnya serta mukanya. Tangisannya terhenti seketika sebelum disambung semula namun dengan lebih kuat.
"Cho..rong. Yah! Ma Chorong!" Hani tidak boleh buat apa-apa. Tangannya dan kakinya masih terikat dengan rantai.
"Dasar perempuan bodoh." Itu sahaja yang keluar dari mulut Yeonjun sebelum dia menarik tubuh Chorong lalu tubuh tersebut rebah ke lantai.
Pistol di tangan dilempar ke lantai dengan riak wajah tidak bersalah. Dia menendang tubuh Chorong sehingga tubuh itu keluar dari sangkar lalu dia mengunci semula sangkar tersebut.
Jimin memandang tubuh Chorng itu dari jauh dengan air matanya yang mencurah laju keluar dari tubir matanya. Tubuhnya duduk melutut di tanah, tidak terdaya untuk melihat tubuh kekasih hatinya yang tidak bernyawa itu.
YOU ARE READING
|√| [S1 & S2] Utusan Dari Neraka - KTH
Fanfiction[idaekim's romance angst action fanfiction] Completed S1 (2019) Completed S2 (2019) Kim Taehyung X Do Hani Season 1 -aku lebih sanggup jadi anak dara tua daripada menjadi isteri kepada lelaki utusan dari neraka ni! Season 2 -perginya aku semuanya b...