UDNS2 23

1.4K 154 22
                                    

Panjang namun akan buat korang puas hati. Maybe? Haha. Enjoy reading this hambar chapter💜

•••

"Shows efforts first before hoping for the result

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Shows efforts first before hoping for the result."

•••

Jimin tersenyum memandang bunga ros putih yang dibelinya itu. Dia memasuki kawasan hospital di mana menempatkan Chorong.

Dia berjalan dengan gembira ke arah wad milik Chorong sebelum dibuka olehnya luas. Senyumannya pudar apabila dia menangkap kelibat Puan Ma di dalam wad tersebut.

Puan ma memandang Jimin tajam sebelum bangkit dari duduknya di sebelah katil Chorong lalu berjalan ke arah pintu wad tersebut.

"Keluar sekarang." Puan Ma menolak tubuh Jimin keluar dari wad tersebut sebelum dia juga keluar dan menutup pintu wad tersebut.

"Aku putuskan pertunangan antara kau dan anak aku. Kau tak layak menjaga anak aku. Jadi, sekarang, kau boleh berambus." Halau Puan Ma kasar terhadap Jimin.

"Mummy. Please. Bagi Jimin jumpa Chorong sekejap je. Jimin janji, lepas ni, Jimin tak akan datang lagi jumpa Chorong. Tolong." Jimin merayu kepada Puan Ma bersama suara yang bergetar.

Puan Ma menjeling menyampah ke arah Jimin sebelum dia memasuki wad Chorong lalu ditutup dengan kasar di hadapan muka Jimin.

Jimin jatuh melutut di lantai bersama jambangan ros putih di tangannya. Dia menangis perlahan di hadapan wad tersebut tanpa menghiraukan pandanagn pelik daripada beberapa orang yang lalu di hadapan wad tersebut.

"Sayang..."

~

Taehyung menilik air kegemarannya itu. Dia mengambil dua botol bersama senyuman sebelum dia membayar di kaunter pembayaran.

Bahunya tiba-tiba dilanggar oleh seseorang namun laju sahaja gerangan itu meminta maaf kepadanya. Terus reda marahnya. Lagipun, moodnya tengah baik tika ini.

"I'm really sorry, sir. Really, really sorry." Lelaki yang nampak sebaya dengannya itu menunduk hormat berkali-kali dan kemudiannya memandang ke arah Taehyung.

"Nah, nevermind." Itu sahaja yang di balas oleh Taehyung lalu dia tersenyum dan mula berura untuk beredar namun tangannya pantas ditahan oleh lelaki itu.

"Kim Taehyung?" Soal lelaki itu membuatkan keritan mula terbentuk di dahi Taehyung.

"Do I...know you?" Soal Taehyung kepada lelaki tesebut. Lelaki itu hanya tersenyum nipis.

|√| [S1 & S2] Utusan Dari Neraka - KTHWhere stories live. Discover now