Special Edition (8) KING - III🔞

1.8K 63 10
                                    

Setahun Kemudian

Sasha berdiri lama di pintu ruang tamu rumah keluarga Raja sambil memerhati para tetamu yang sibuk menjamu selera.

Dia tersenyum. Syukur alhamdulillah, dia sudah sah menjadi isteri kepada Raja Fahim Zuffairie. Biar la umurnya baru 18 tahun. Dia tidak kisah. Pasal King pula, King akan sambung belajar di UM selama dua tahun dan dia akan pergi ke New York selama setahun. Sasha tidak kisah. Asalkan dia dengan King sudah jadi kekasih halal. Dia pun faham. Sepatutnya usia muda macam ni King lebih fokus pada pelajarannya, bukannya fokus pasal rumahtangga. Tapi nak buat macam mana, Allah dah aturkan semua sekali. Dan dia redha dengan semua itu...

"Sasha, kenapa ni?" Soal King yang baru muncul. Songkok di kepala ditanggalkan.

"Takde apa la awak. Saja tengok tetamu2 ni" Balasnya. King tersenyum. Dia peluk pinggang Sasha dengan erat. Sasha pula hanya membiarkan.

"Fuyoo sweetnya abang King kita ni guys" Usik Zack and the geng. Ada yang bersiul nakal, ada yang ber'wuu'.

Sasha hanya senyum. Debaran di hati cuba dikawal.

"Wei Sasha, malam ni kau tidur tempat lain tau. Jangan tidur dengan King. Dia ni lasak sangat. Kesian kau nanti. Tak bangun kau karang" Usik Fayyad selamba.

"Eh cib....cabai la korang ni!" King ketuk kepala Fayyad namun cepat saja Fayyad mengelak.

Mereka ketawa berdekah. Bukan selalu usik King. Kat sekolah pun jarang jumpa sebab King ni kat sekolah sombong sikit. Bukan la sombong macam jeling orang bagai tu, cuma dia tak banyak cakap je.

"Hai bro, congracts" Ucap Shahaizul yang baru muncul. King senyum kacak.

"Mana Mia?" Soal King.

"Kat sini" Shahaizul sentuh hatinya.

"Eeeee!"

"Bwerkkkk!"

"Gila ah headprefect. Sejak bila kau jadi gatal ni siottt"

Shahaizul tutup tepi menggunakan tangan lalu pandang atas. Tak nak dengar!

Sasha hanya tersenyum. Masuk air betul diorang ni.

"Okay lah. Kitorang nak makan dulu. Kau dah makan?" Soal Firdaus.

"Makan dulu. Nanti aku makan kat dalam je"

"Elee nak bersuap la tu" Usik Zack pula.

Sekali lagi mereka ber'wuu'. Shahaizul pula pura2 batuk. Bahunya ditumbuk kuat oleh Raja. Nasib tak terpelanting je si Shahaizul tu. Kuat kot Raja tumbuk dia tadi.

"Okay chaw. Byee Sasha" Ucap mereka. Sasha senyum.

"Awak, bestnya diorang tu. Friendly" Kata Sasha. Raja angguk setuju.

Ya. Mereka memang friendly. Masing2 otak tak betul. Kalau nak bahan orang, cari lah mereka. Mereka juara bab bahan orang.


***********

   Sasha mengenakan baju tidur paras lutut. Dia duduk di meja makeup King. Losyen disapu disekitar tangan serta lehernya. Sedang dia sibuk sapu losyen, dia merasakan ada seseorang menyentuh bahunya yang terdedah.

Sasha senyum. Tahu dah siapa dia. King tarik tangan Sasha ke katil. Botol losyen dicapai.

"Come" King tepuk pahanya. Sasha lambat2 duduk atas riba suaminya itu. Dress bertali nipis itu membuatkan nafas King turun naik. Wajahnya begitu hampir dengan.....

King picit losyen pada tangannya lalu dia sapu pada paha putih Sasha yang terdedah. Lebih kepada raba sebenarnya.

"Wangi2 macam ni, tak sabar nak kena ngap ke hm?" Soal King. Sasha gigit bibir sambil tunduk bawah.

Tidak lama kemudian, King terus tolak tubuh Sasha ke katil. King merangkak atas badan Sasha. Tangannya ditongkatkan untuk menampung tubuhnya.

Mata jantannya liar memerhati lekuk tubuh badan Sasha. Air liur ditelan. Damn...


"Kalau saya terganas, saya minta maaf tau" Bisiknya nakal.

Sasha kemam bibir. Cuba tahan debar dihati. Jantungnya berdetak laju saat King selak dress nya ke atas. Dan King mula jalankan tanggungjawabnya sebagai seorang suami........



Okay selesai part King😂🎉

The One [C]Where stories live. Discover now