İçeriye girip boş bir yer bulup oturduk.İgrencti ya midem bulandı kokudan aq. Ve yüzümü cevirdigim an gördüğüm şeyle şok oldum mert ve Aras buradaydı Aras bizi görünce merte gösterdi ve yanımıza geldiler Aras yanıma oturdu.mertte Eylülun yanına
Aras'tan
Eylül ve Alya oradaydı hemen gidip alyanin yanına oturdum mertte eylulun yanjna.Ben alyanin yanına oturunca tuhaf hissettim sanki ona karşı birşey hissediyordum çok acayipti ilk görüşte aşk gibi birşey bu çok güzeldi.Sanirim ona aşık oldum.
Daha sonra Alya kalkıp dans etmeye başladı. Sinirlenmistim kısacık şeyle erkeklerin yanında dans ediyor.bir erkek yanına yaklaştı ve arkadan beline sarildi ben onu görünce kan beynime sıçradı resmen kriz gecirecektim gidip çocuğu alıp yumruklarını peş peşe yüzüne geçirmeye başladım orospu çocuğu benim olana dokunuyordu.Sonra alyanin kolundan tutup dışarı sürüklemeye başladım ve elini çekmeye çalışıyordu ama izin vermiyordum gözüm dönmüştü resmen."Bırak beni Allah'ın cezası nereye götürüyorsun"
Cevap vermedim onu arabaya fırlatıp bende bindim ve sürmeye başladım dağ evime götürüyordum hesap soracaktım ona aptal kız başka erkeklere dip dibe olmanın hesabını verceekti bana ."Ya inmekk istiyorum durdursana arabayı!"
Diye cirladi bana
"KES SESİNİ VARANA KADAR KONUŞMA"
Sustu.ALYADAN
Bana kes sesini diye kükredi resmen korkmustum ve susup sessizce ağlamaya basladim.dag evi gibi biryere getirmişti beni kendisi arabadan inince benide kolumdan tutup indirdi ve içeri geçirdi kapıyı kapatıp kilitledi odada ikimiz vardık beni öldürse kimsenin ruhu duymazdı bağırmaya başladı
"Ne Diye o minicik elbiseyi giyip dans etmeye kalkarsin lan !!""Sanane ya sana hesap mı verecem sen kimsin ki sevgilim mi kocam mi babam mi kimsin sen ya iki günlük tanıdığım biri"
"Beni Dellendirme lan seni gebertirimm burada o şerefsizi de gebertirim benden başkası sana dokunamaz anladın mı bir daha da böyle kısa giyindigini görürsem seni de elbiseyi de parçalarim!!!!"
"Ya sanane diyorum be defol git karisamazsin bana istediğimi yaparım anladın mı sana hesap vermek zorunda değilim "
"Hesap vermek zorundasın!!!"
"Değilimm!!"
"Zorundasın dedim ya lan uzatmaa!!!"
"Ya niyeee ya niyeee!!"
"ÇÜNKÜ SANA TUTULDUM APTAAL!!!"