48.Bölüm

8.9K 170 65
                                    


(+18 kısımlar vardır)

Alya'dan

Sabah gözlerimi açtığım gibi saate baktım zaten heyecandan bütün gece uyuyamamıştım azıcık uyumuştum sadece ama Aras nasıl bu kadar rahat uyuyabiliyordu ya .

Saat 11:30 olmuştu ben daha bir kere daha gelinliği deneyip prova yapacaktım çünkü kendimi alıştırmam lazımdı .

Arası dürtüp uyandırmaya çalıştım ama uyanmadi.

"Araaas kalk yaa"

"Aaaras kalk hadi daha çok işimiz var hazırlanacağız kuaför işini hallettin mi gelecekler mi bilmiyorum ki neden kalkmıyorsun Aras"

"Oof Alya saat kaç ki daha"

"On bir olmuş ya gerçekten çok gerginim hadi kalk kahvaltı yapabilirsek yapalım ben heyecandan yapamayacağım sanırım"

"Tamam Alya daha erken ya neden bu kadar gerginsin rahat olsana kızım biraz"

"Of ya kesin yetişemeyeceğiz çok uzun sürüyor benim saçımı yapmaları"

"Tamam güzelim kalkıyorum hadi topla yatağı kahvaltıyı hazırlarım ben"

"Araas ben yapmayacağım kahvaltı falan yiyemem ki zaten çok heyecanlıyım heyecandan midem bulanıyor"

"Hayır bebeğim birşeyler atıştırman lazım ben yüzümü yıkayıp hazırlayacağım sende yatağı topla"

"Tamam tamam hadi hemen hazırla o zaman"

Dediğimde banyoya girip yüzünü yıkadı ve aşağıya indi bende hemen yatağı toplayıp yüzümü yıkadım ve indim.

Mutfağa girince Aras ikimize tost ve portakal suyu hazırlamış beni bekliyordu.

Oturup biraz yemeye çalıştım ama zorla yarısını bitirebildim sadece.

"Aras yiyemiyorum midem bulanıyor"

"Hayır bitir onu hadi akşama kadar aç kalamazsın"

"Ama yiyemiyorum "

"Alya sakin ol ve şu tostu bitir hadi güzelim "

"Tamam yemeye çalışacağım"

On dakikanin ardından tostu zar zor bitirmiştim portakal suyunu kafama dikince hemen kalktım ve lavaboya gidip dişlerimi fırçaladım .

Kapı çalınca Aras banyodan çıkıp kapıyı açtı daha sonra yanıma geldi.

"Kim gelmiş Aras"

"Bebeğim senin için kuaför ve bir kaç yardımcı aradım gelinliğin için onlarla beraber hazırlanırsın istediğin saç modelini de söylersin tamam mı bende şimdi hazırlanmaya gidiyorum hadi akşama görüşürüz"

"Görüşürüz mavişim gel sarılmak istiyorum sana"

Diyip ona sımsıkı sarıldım daha sonra ayrıldık ve gitti

Bende banyodan çıktım ve aşağıya indim çalışanlar beni salonda bekliyordu dört tane kız vardı.

Ah Aras ya bir tane bile erkek çağırmamış ben böyle kıskançlık görmedim.

Yanlarına gidip hepsiyle tanıştım adlarının Merve,Elif,Mira ve Ayça olduğunu öğrendiğim kızlarla beraber yukarıya çıktık dolaptan gelinliği çıkardım .

"İsterseniz ben Ve mira gelinlik için size yardım edelim diğer kızlarda makyaj ve saç için malzemeleri hazırlasınlar"

"Olur benim için farketmez"

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin