Alya'danSabah gözlerimi kasıklarımda ki keskin ağrıyla açtım Aras gece bir saniye bile rahat bırakmamıştı beni sabaha kadar altında zevkten kıvranmıştım ama şu anda acısını çekiyordum canım çok acıyordu .
Aras ise hâlâ uyuyordu saate bakmak için telefonu elime aldığımda 13:00 oldugunu farkettim zaten sabaha karşı uyumuştuk o yüzden şaşırmıyordum .
Kasıklarımda ki ağrı hareket etmemi engelliyordu artık kadın olmuştum arasın kadını bunu düşününce mutlu oluyordum sevdiğim adamın kadını olmuştum.
Bacaklarımı her oynattığımda kasıklarıma bıçak saplanıyor gibi hissediyordum .
Arası dürtüp uyandırmaya çalıştım.
"Aras"
"Hıı"
Diye mırıldandığında daha sert bir şekilde sarstım.
"Aras canım çok yanıyor kalkmam için yardım etsene ya"
Dediğimde gözlerini açıp bana baktı.
"Neyin var güzelim"
"Kasıklarım acıyor Aras merhem falan yok mu bu ağrı için"
"Var güzelim banyoda ki dolaba bak "
"Aras sen getirsene "
Dediğimde yataktan kalkıp banyoya gitti ve elinde merhemle geri döndü.
"Bacaklarını aç güzelim"
Dediğinde bacaklarımı açtım merhemi açıp sürmeye başladı biraz sürünce azıcıkta olsa rahatlamıştım.
Daha sonra merhemi bırakıp yatağa geri uzandı."Artık kadınımsın vücudunun her tarafında benim kadınım olduğuna dair izler var Alya hanım ikinci ne zaman olur acaba ben sabırsızlanıyorum da "
"En kısa zamanda olacağını sanmıyorum "
"Of ya ben şimdi istiyorum "
"Aras yaa şuan olmaz zaten sabaha kadar yaptık yapacağımızı"
"Tamam işte ne güzel bir daha yapalım"
"Olmaz yorgunum"
"Of ya "
"Neyse ben duşa giriyorum o zaman"
"Tamam gir"
Bana bakmadan konuşuyordu of yine mi bu hareketler ya zaten dün gece yeterince istediği oldu ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum.
"Aras neden yapıyorsun bunu istediğin olmadı mı zaten"
"Of Alya sana doyamıyorum"
Aras'tan
Söylediğim şeyden sonra durup bana gülümsedi ve dolaptan havluyu çıkarıp tekrar bana baktı.
"İstersen benimle banyoya gelebilirsin hayatım"
Diyip banyoya girdi böyle diyince önce şaşırmıştım alya'dan böyle birşey beklemiyordum hemen ayağa kalkıp banyoya girdim Alya duş alıyordu vücudu ıslanmıştı ve şuan onu herşeyden çok istiyordum.
Beni farkedince bana doğru döndü yanına yaklaşıp duşun altına girdim ve ellermi beline koydum .
Ayaklarını belime sarınca onu duvara yapıştırıp dudaklarını öpmeye başladım elleriyle saçımı okşuyordu .
Boynunu öpmeye başlayınca inledi daha sonra kafamı kaldırıp kendisine baktım.
"Hazır mısın "