2 ay sonra Alyadan
Sabah gözlerimi açıp yanıma bakınca aras yoktu nereye gitmişti ki bu sabah sabah ya . Telefonu elime alıp aradım ama açmadı daha sonra dış kapının açılma sesini duyunca onun geldiğini anladım zaten başka kim gelebilir ki. Çok geçmeden yukarıya çıkıp odaya girdi ona uykulu gözlerle bakarken gülümseyerek yanıma gelip oturdu.
"neredeydin aras sabah sabah"
"biraz spor yaptım ormanda ne oldu ki bir sorun mu var"
"bir sorun yokta korktum bir daha ki sefere bana haber ver "
"çok güzel uyuyordun uyandırmak istemedim"
yanağına bir öpücük kondurup ayağa kalktım banyoya gideceğim sırada gözüm aynada ki görüntüme takıldı. karnım yavaş yavaş şişiyordu yüzümde tombikleşmişti ya böyle giderse dokuzuncu ayda yüz kilo olacaktım.
"Aras ben şişman olursam beni sever misin"
Dediğimde ayağa kalkıp yanıma geldi ve kollarını karnıma doladı .
"Kızım annen ne saçmalıyor duyuyorsun değil mi? Tabi ki severim Alya ben seni her halinle seviyorum bebeğim"
"Kızım mi sen gerçekten eminsin yani kız olacağından"
"Tabi ben hislerimde yanılmam ama önemli olan sağlıklı olması kız erkek farketmez benim için"
"Bence de sağlıklı olsun da başka birşey istemiyorum Aras ya çok merak ediyorum tipini bebeğin keşke bir an önce doğsa "
"Daha yedi ay beklemen gerek güzelim ama böyle mükemmel bir babası varken bebeğin çirkin olmasi imkansız yani"
"Of ya insan biraz beni de över ben taşıyacağım karnımda ayrıca bebeği tek başına yapmışsın gibi konuşma"
"Tabikide tek başıma yapmadım ama yani sonuçta benim büyük katkım var sen ne yaptın sanki uzanıp işimi bitirmemi bekledin sadece "
"Hayır yalan söyleme geçen gün üstündeydim yani sadece uzanıp beklemedim ayrıca o gün rahatın yerinde görünüyordu şimdi boş konuşma Aras"
"Bir gün benimle bu konuları bu kadar rahat konuşacağın aklımın ucundan geçmezdi hatırlıyor musun evlenmeden önce sana böyle şeyler söyleyince nasıl kızardığını"
"Tabi hiçbirşey yaşamamıştık daha şimdi öyle değil birbirimizin herşeyini biliyoruz"
"Tabiki de her zerreni aklıma kazıdım "
Diyerek açıkta kalan omzuma bir öpücük kondurdu oradan boynuma gelerek öpücüklerini dizdi."Yapma böyle"
"Ne yapmayım"
"Böyle sen öptükçe vücudumda birşeyler oluyor böyle kendimi önleyemiyorum"
"Sana kendini önle diyen mi var serbest bırak bebeğim "
"Ama bebek zarar görürse"
"Görmez doktorun söylediklerine göre daha zamanımız var"
Elini iç çamaşırımdan içeriye geçirdiğinde kafamı geri attım kafasını boynuma gömerek elini yavaş yavaş hareket ettirmeye başladı bir parmağını içime ittirince çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum.
"Sesini saklama benden duymak istiyorum"
Bir anda diğer parmağını da içime itince inleyerek koluna tutundum.
"Araaas"
İçimde parmaklarıyla git gel yaptıkça vücudum titriyordu sona yaklaşınca tırnaklarımı öndeki koluna saplayıp çığlık atarak boşaldım.