Alya'danYolculuğa başladığımızda çok üzgündüm çünkü orada arada bir kavgada etsek güzel geçmişti ve ben eve gitmek istemiyordum eve gidince eylülü arayacaktım uzun zamandan beri görüşmüyoruz acaba mertle araları nasıl bunları düşünürken yüzümü arasa çevirdim yandan profili çok mükemmel duruyordu ve ben ona bayılıyordum. Şu an içimden bir ses onu öpmemi söylüyordu ama araba kullanırken dikkatini dağıtmak istemiyordum o da bana baktığında gülümsedi.
"Senin tarafından izlenmek benim için çok güzel birşey bebeğim"
"Aras arabayı yavaşlatır mısın biraz sevgilim"
"Neden"
"Yavaşlat sen"
Dediğimde arabayı yavaşlattı ve bana baktı kendisine doğru eğilip dudaklarına uzun bir öpücük bıraktım geri çekildiğimde şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu böyle birşeyi beklemiyordu sanırım beni belimden tutup kucağıma çekti ve arabayı bir kenarda durdurdu zaten ıssız bir yerde olduğumuz için fazla araba geçmiyordu .
"Aras ne yapıyorsun"
"Tadına bakmak istiyorum"
Diyip tekrardan dudaklarıma yapışınca bende karşılık verdim dudağımı ısırdı ve geri çekildi.
"Ah Aras ya yapma şunu""Neden hoşuna gitmiyor mu"
Dediğinde cevap vermeden yüzüne baktım biraz daha böyle yapmaya devam edersen kendimi kaybedebilirdim o yüzden durmam lazımdı burada yapamazdık ..
"Aras dur"
"Neden"
"Yapamam şu an olmaz"
"Peki sen ne zaman hazır olursan güzelim"
Dediğinde belimi bıraktı ve bende kendimi az önce oturduğum tarafa attım resmen iki dakikada beni kendimden geçirmişti zor nefes alıyordum yüzümün kıpkırmızı olduğuna eminim Aras tekrar arabayı sürmeye başladığında bana baktığını hissediyordum ama kendisine bakamıyordum ..
"Sevgilim yapma bunu ama utanmana gerek yok"
"Napabilirim Aras elimde olann birşey değil "
"Benden utanman sinirimi bozuyor"
Dediğinde cevap vermeden omuz silktim bana ters ters bakıp önüne döndü.
İki saat sonra
Gözlerimi açtığımda hâlâ arabadaydık muhtemelen arasla konuştuktan sonra uyuyakalmışım aras hala uyandığımı farketmedi bile yola odaklanmıştı.
"Aras daha ne kadar var"
Diye sorunca uyandığımı farketti sonunda
"Günaydın Alya hanım ne çok uyudun ya sıkıldım"
"Ne yapayım konuşmuyordun benimde uykum geldi "
"Mola verelim istersen bebeğim"
"Olur acıktım ben "
"Tamam sevgilim şu ileride bir yer var orada dururuz bende acıktım."
"Tamam mavişim"
Dediğimde gülümsedi ve önüne döndü birkaç dakika sonra mola yerine varmıştık orada durunca bir restoranta geçip siparişlerimizi verdik .
"Bundan sonra daha ne kadar yolumuz var Aras"
"Bir saatlik yol var güzelim"
"Off ama ben çok sıkıldım sende hiç konuşmuyorsun yolda"
"Ne konuşacağım alya "
"Ne bilim ben"
Dediğimde tam.birsey diyecekti ki siparişlerimiz geldi ve yemeye başladık sessizce yemeği bitirdikten sonra Aras hesabı ödedi ve çıktık tekrardan arabaya binince elimi radyoya uzattım ve bir şarkı açtım...
******
Aradan bir saat geçtikten sonra eve varmıştık içeriye girince burayı özlediğimi farkettim kendimi koltuğa attım uzun yolculuklar beni çok yoruyordu başım çatlayacakti resmen arasta karşımdaki koltuğa oturdu hiç konuşmadan bana bakıyordu"Ee ne yapacaz "
"Ben yarın akşama kadar uyuyabilirim Aras uykum var"
"Hayır ya zaten yolda uyudun iki saat boyunca yeter benim aklımda başka şeylerde var "
"Hmm ne gibi şeyler "
"Sevişelim"
Dediğinde şaşkınca ona baktım bu kadar açık konuşmasına alışamıyordum bir türlü.
"Oha Aras ya seninde aklım fikrin o şeyde ya"
"Ne yapayım ya benimd genç bir erkek olarak bazi ihtiyaçlarım var bebeğim zaten seninle sevgili olduktan sonra hiç kimseyle ilişkiye girmedim çünkü sadece seni istiyorum ama sen beni anlamıyorsun"
"Ya eski hayatını özlemişsin sen anlaşılan istersen benden ayrıl git onlarla ilişkiye gir Aras"
"Hayır eski hayatımı falan özlemiyorum çünkü şuan başkalarıyla yatsamda seni hayal ederim Alya neden beni anlamak istemiyorsun"
"Ben yapamam Aras git kendini tatmin et ben hazır değilim böyle birşeye"
Dediğimde yanıma gelip beni oturttu ve yanıma oturdu elini omzuma atıp beni kendine çekti.
"Ne zaman hazır olursunuz Alya hanım"
"Bilemiyorum Aras bey yakın zamanda hazır olacağımı sanmıyorum"
"Off"
Diyip kafasını arkaya attı bu şekilde durunca boynunu öpesim geldi yaklaşıp öpücük bıraktım ve geri çekildim
"Alya hem hazır değilim diyorsun birde yaptığın şeye bak"
"Ben birşey yapmadım ki "
"Kesin yapmamışsındır sen bana dokununca bile deliriyorum lan"
"Yok yok fazla delirme sen rahat dur "
"Of Alya ama seni istiyorum ya sen nasıl birşeysin böyle acımasız "
"Ben acımasız değilim Aras şu an böyle birşeye hazır değilim"
"Anlıyorum bebeğim ama yani beni de anla biraz dayanamıyorum artık"
"Evlenirsek olur ama ben evlenmeden yapamam hatta evlenmeyi geçtim daha hazır değilim hazır olsam seni kırmam Aras sana güveniyorum "
"Peki bebeğim sen nasil istersen öyle olsun"
"Peki"
"Ee ne yapacağız ben çok sıkıldım ya "
"Bendee gel sarılalım seninle sarılınca zaman çabuk geçiyor bak bu sefer masumca birşey istedim reddetme şansın yok"
"Evet haklısın Aras sarilalim o zaman mavişim"
"Gel bebeğim "
"Geldimmm"
Dedim ve kollarının arasına girip ona sımsıkı sarıldım ve mis gibi kokusunu içime çektim
Orada öyle zaman geçirdikten sonra uykum geldi ve arasa baktım o da gözlerini karşıya dikmiş birşeyler düşünüyordu"Aras uykum geldi"
"Benimde hadi odaya çıkalım"
"Hayır burada uyuyacağım"
Dedim ve kafamı koltuğa ayaklarımı da arasın kucağına koydum
"Alya boynun tutulur"
"Banane ben uyuyacağım iyi geceler "
"Odaya çıkıp uyu burada boynun tutulur diyorum"
"Hayır burada uyuyacağım"
Dediğimde beni uzandırıp ayaklarımı kucağına koydu ve uyumaya çalıştım.
Bölüm hakkında yorumlarınızı alayım.