23.Bölüm

7.3K 134 43
                                    


Alya'dan

Hayatımı düşününce kimsenin benim değerimi bilmediğini farkettim Aras dışında İyiki onu tanıdım o olmasaydı tek başımda kalırdım böyle şeyleri düşününce kendimi kötü hissettim ne zaman aktığını farketmediğim gözyaşlarımı sildim Aras yanıma gelince gülüyordu suratımı görünce gülümsemesinin yüzünde solduğunu farkettim gelip yanıma oturunca ona sımsıkı sarıldım.

"Neden ağladın bebeğim"

"Hayır ağlamadım birşey yok "

"Beni bu konuda kandırabileceğini mi sanıyorsun sen söyle bakalım ne oldu"

"Ben bir an hayatımı düşününce kötü hissettim iyi ki varsın Aras sen olmasaydın ben gerçekten çok kötü olurdum İyiki seni seviyorum İyiki birbirimize bağlıyız seninle beraber olduğum her güne şükrediyorum beni hiçbir zaman bırakma Aras"

"Bebeğim ben seni hiç bir zaman bırakmam sen benimsin biz birbirimiziniz seni çok seviyorum güzelim ama bunları düşünüp morelini bozmanı istemiyorum biz buraya huzur bulmaya geldik tamam mı birdaha böyle kendini üzersen gerçekten kızarım bak"

"Tamam özür dilerim seninde morelini bozmak istemiyorum hadi unutalım bu anı gitsin eee ne yapacağız"

"Bilmem ne istersin bebeğim az önce aklımda çok güzel bir fikir vardı ama yapmadın"

"Ya Aras çok sapıksın sen "

"Ama sadece senin sapığın"

"Hele bir başkasının sapığı ol seni mahvederim o öndeki değerlini kesip köpeklere yedirirm Aras "

Dediğimde gözlerini açıp sahte bir korkuyla bana baktı ve değerlisinin oraya elini koydu

"Sen ne ara böyle birşey oldun kızım ya korkutma beni daha bununla çocuklarımız olacak yapma böyle şeyler hatunum ya "

"Ben söyledim banane benden başkasına bakarsan dediğimi yaparım"

"Yok yok tamam bakmam"

"Araaaass çok sıkıldım"

"Bebeğim ne yapacağız bilmiyorum kii gel sevişelim"

"Hayır ya azıtma "

"Benim aklıma başka bir fikir gelmiyor biz ne zaman evleneceğiz bebeğim"

"Neden bu kadar meraklisin evliliğe"

"Hayır ya ben evliliğe meraklı değilim bu hayatta evlenmek isteyeceğim aklıma hiç gelmezdi zaten ben sana meraklıyım bebeğim benim ol istiyorum bir an önce bir yılımıza gireceğiz ve ben sana hiç dokunmadım bu bana koyuyor biliyormusun"

Aras'tan

Uzun uzun konuşmaya başladığımda bir anda dudaklarıma yapıştı ve kucağıma oturdu belinden tutup onu daha sert öpmeye başladım kendini bana içine dudaklarımdan ayrılıp gözlerimin içine baktığında bir an o olmasa hayatımın ne kadar iğrenç olacağını düşündüm o olmadan nasıl yaşıyormuşum ben

"Bir daha konuşursan bir daha öperim arascığım"

"Oo sen hep böyle öpeceksen ben hep konuşurum o zaman"

"Hayır o zaman birdahakine öpmem döverim "

"Bende seni düzerim o zaman"

Kaşları hayretle havalandığında yüz ifadesine gülmeye başladım

"Yaaa Aras pislik ya konuşma benimle "

"Tamam tamam şaka yaptım"

"Şakası bile korkutuyor"

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin