Alya'dan
Dün ağlayarak uyuyakalmıştım herşey rüya gibi geliyordu resmen herşey bitmişti Aras beni evden kovdu bundan sonra ne yapacağımı bilmiyorum önceden eylülle kaldığımız bir ev vardı arası tanıdıktan sonra birkaç kez gitmiştim oraya şimdi ise tamamen orada kalmaya gidiyorum acaba arasla tekrar barışır mıyız bilmiyorum ki ama ben barışmayı düşünmüyorum zaten benden nefret eden biriyle tekrardan beraber olmak saçmalık olurdu.
Yavaşça yataktan kalkıp banyoya ilerledim İyiki odada banyo vardı yoksa bu odadan çıkıp aras'ın yüzünü görmek istemiyordum banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ağlamaktan gözlerim çok kötü görünüyordu dolabı açıp hemen üstümü giyindim ve gözaltımdaki şişkinlikleri kapatmaya çalıştım olabildiği kadar ve eşyalarımı çantama koyup odadan sessizce çıktım aşağıya inecekken karşıma Aras çıktı ona bakmadan yanından geçtim hiçbirşey söylemedi demek ki herşey buraya kadarmış ayakkabımı giyip dışarı çıktığımda sokağa doğru yürüdüm ve bir taksi durdurup eski evimin adresini verdim ve yolda eylülü aradım birkaç çalıştan sonra açtı."Efendim Alya"
"Eylül evde misin oraya geliyorum"
"Evdeyimde ne oldu Alya az önce mert anlattı bana olanları ama yalnız kalmak istediğini düşündüğüm için aramadım eve gelince konuşalım güzelim tamam mı"
"Olur ben varmak üzereyim zaten hadi görüşürüz"
"Görüşürüz canım"
Beş dakika sonra eve varmıştım taksiciye parayı uzatıp taksiden indim ve eve doğru yürüdüm kapıyı çalınca Eylül açtı direk ona sarıldım.
"Eylül çok kötüyüm"
"Gel içeriye deniz gözlüm nu halin ne senin gözlerin mahvolmuş"
Dediğinde içeri girip salona geçtim ve oturdum oda yanıma geldi.
"Anlat bakalım ne oldu dün mert anlattı ama ben senden dinlemek istiyorum"
"Benim okuldan bir arkadaşım vardı ya o aradı bir partiye davet etti arasta bundan nefret ediyordu zaten bende gitmek için ısrar ettigim için büyük bir kavga ettik daha sonra bana hakaret ettiği için intikam almak istedim ve o evden çıkınca bende hazırlandım ve Furkan'ın beni almasını söyledim partiye gittim o sırada ateş diye birisi geldi beni dansa davet etti bende dans ettim daha sonra Aras nereden ögrendiyse gelip ateşi dövdü daha sonra beni kolumdan sürükleyip eve götürdü oradada kavga ettik falan bana evden gitmemi ve gerçekten ayrılmamız gerektiğini söyledi çünkü bende ona ayrılalım demiştim "
"Alya çok üzgünüm bebeğim siz birbiriniz olmadan yaşayamazsınız ki nasıl olacak bu böyle şu haline bak"
"Bilmiyorum Eylül çok kötüyüm ağlamaktan gözlerim ağıriyor artık bizim arasla çok güzel hayallerimiz vardı evlenecektik daha dün sabah bunları konuşurken şu an böyle olması iğrenç birşey ama ben yinede gidip konuşmayacağım incelediği yerden kopsun madem beni evden kovmaya cesaret ediyor bundan sonra ne yaparsa yapsın "
"Emin misin böyle düşündüğüne ya başka biri girerse onun hayatına yada senin hayatına siz birbirinizden başka kimseyi sevemezsiniz alya ben seni tanıyorum sen onu tanıdıktan sonra mutlu oldun hayatın güzelleşti "
"Mutlu etmiş hali bu mu yani"
"Alya şimdi bu konudan bahsetmiyorum tatlım eski konulardan bahsediyorum"
"Of ya ne diyeceğimi hiç bilmiyorum "
Dedim gözyaşlarımı tutamayarak çok kötü bir haldeydim kendimi öldürmek istiyorum ya da bunların hepsi bir kabus olsa bu uykudan uyansam ve arasla mutlu olan hayatımıza devam etsek ben ona çok alıştım bu şekilde hayatıma devam edemem.