Aras'tan
Havuzdan çıkıp odaya geldiğimizde alya hemen kısa bir duş alacağını söyledi.
"Alya hayır ya gelsene biraz girme şimdi banyoya"
"Neden ya bir duş alıp uyumak istiyorum çok yoruldum"
"Hayır şu an bu bikiniyle vücudunun ıslak olması o kadar güzel ki canım sadece seni istiyor"
"Hayır Aras şu an olmaz"
"Of ya süründürecek misin yani"
"Aras istemiyorum şu an "
"Of iyi tamam isteme "
"Ben banyoya giriyorum"
Dediğinde cevap vermedim banyoya girdiğinde bende üstümdeki ıslak şortu ve tişörtü çıkardım pencere kenarındaki koltuğa oturdum.
Çok uzun sürmeden Alya banyodan çıkmıştı .
"Hadi Aras sende gir banyoya"
Dediğinde yine cevap vermemiştim dolaptan havlu çıkarıp banyoya girdim.
Kısa bir duş alıp çıktığımda Alya üstünü giyinip yatağa uzanmıştı şort giyinmesi bile beni deli ediyordu ona bakmamaya çalışıp üstümü giyindim.
"Aras dondurma alır mısın bize"
"Hayır"
"Ya of neden ya canım istiyor"
"Banane senin canının istemesinden "
"Of iyi ne kendim gidip alırım bende"
Dediğinde ayağa kalkıp çıkacaktı ki kolundan tutup yatağa geri fırlattım.
"Otur oturduğun yerde o şortla çıkmana izin mi vereceğim sanıyorsun gidip alırım ben hangisinden istiyorsun"
"Hani gitmeyecektin"
"Alya kararımdan vazgeçmeden önce söyle ne istediğini"
"Çikolatalı olsunda kutudakinden al ama ikimiz yiyelim "
"Tamam"
Diyip odadan çıktım aşağıya inince yine o lanet olası kızı gördüm.
Yanıma gelip konuştu."Aras o kız seni haketmiyor boşan ondan ben seni çok mutlu edeceğim"
"Siktir git elimden bir kaza çıkacak şimdi "
"Aras lütfen benim ol tekrardan yaşadığımız geceyi nasıl unutursun"
Diyip elini omzuma koyduğunda itekledim .
"Sizin gibi orospularla sadece bir gece geçiririm o da öncedendi şimdi evlendim ve güzel bir hayatım var siktir olup git seni burada bir daha görürsem yapacaklarımdan ben sorumlu değilim"
Diyip hemen dondurmayı alıp yukarıya çıktım dondurmayı almasaydım Alya birşeyden şüphelenirdi.
Hızlıca odaya girince Alya bana baktı.
"Neden bu kadar oyalandın."
"Kalabalıktı orası o yüzden"
"Aras hayır ya birşey olmuş yüzünden anlarım senin"
"Birşey olmadi Alya"
"Aras söylermisin lütfen"
"Of o kız geldi yine tamam mı "
Dediğimde Alya kaşlarını çatıp konuştu.
"Eee ne dedi"
"Söyleyeceğim ama sakın böyle deli gibi hareketler yapma eve döneriz bak"