Aras'tan
Böyle güzel bir yerde hayatımı güzelleştiren kadınla birlikte olmak , daha ne isterdi ki insan karşımda masmavi deniz ve yanımda da gözleri denizi andıran bir kadın .
Yüzümü ona çevirdim gülümseyerek denizi izliyordu bana bakınca gözleri yoğun bir duyguya büründü sanki.
"Neden bana öyle bakıyorsun"
"Nasıl "
" kelimelerle anlatılamayacak kadar güzel "
"Çünkü benim asıl manzaram sensin, senin gözlerin"
Dediğimde elini yüzüme koyarak yanağımı okşadı.
"Benimde asıl manzaram bu kusursuz adam"
"Öyle mi kusursuz bir adam mıyım senin için gerçekten"
Dediğimde kafasını olumlu anlamda salladı ve konuşmaya başladı.
"Evet hiçkimse senin gibi olamaz sen benim hayatımda başıma gelen en mükemmel şeysin "
Dediğinde yüzümdeki elini tutup avucunun içini öptüm.
"Sana güzel söz sarfetmek istiyorum ama hiçbir kelime bu karşımda duran masmavi gözlere ve herşeyiyle beni kendine aşık eden kadına uymuyor henüz seni tanımlayan bir kelime yok hayatımda, bulamıyorum"
"Senin gözlerin bana herşeyi anlatıyor zaten bir kelime sarfetmene gerek yok "
"Kurban olurum sana"
"Olma sensiz yaşayamam ki ben sende hiçbir yerde rahat etmezsin bensiz"
Dediğinde hafifçe gülümseyip elimi saçlarına götürüp yüzüne gelen saçları geriye itekledim .
"Doğru söylüyorsun hiçbir yerde sensiz rahat edemem ben güzel gözlüm"
Dediğimde tekrardan başını göğsüme yaslayıp karşıyı seyretmeye devam etti kollarımı ona dolayıp mis gibi kokan saçlarını kokladım.
Aseli teyzesi ve amcasının yanına bırakıp Alya'ya sürpriz yapmıştım deniz manzaralı etrafı sadece camdan olan bir eve getirmiştim onu etrafta hiçkimse yoktu zaten olması imkansızdı çünkü bu ev denizin ortasında idi .
Şuan ise akşam olmuştu ve biz Alya ile günbatımını seyrediyorduk.
Sadece nefes alıp verişlerimizi ve denizin sesini duyuyordum."Aras "
Alya kafasını kaldırıp bana baktı .
"Efendim güzelim"
"Senden birşey isteyeceğim"
"İste bakalım"
Dediğimde ayağa kalktı ve elini bana uzattı ona anlamaz gözlerle baktığımda :
"Elini ver aşkım"
Dediğinde elimi ona uzattım ve ayağa kalktım beni elimi bırakmadan yatak odasına götürdü ve yatağın önüne gelince elimi bıraktı ve omuzlarımdan yatağa itekledi beni.
Daha sonra yüzünü yüzüme yaklaştırarak gözlerimin içine baktı.
"Seni istiyorum"
Diyerek yavaşça dudaklarımızı birleştirdi elimi beline koyarak onun kucağıma oturmasını sağladım ve iki elimle belinden sımsıkı tuttum.
Tutkuyla öpüyordu dudaklarımı alt dudağına hafif bir ısırık bırakıp geri çekildim nefes nefese kalmıştı.
"Sana hiçbir zaman doymayacağım "