77.Bölüm

2.8K 104 17
                                    

2 hafta sonra

Aras'tan

Sabah gözlerimi açtığımda alyanın bir ayağının burnumun dibinde olduğunu gördüm daha önce güne bu kadar güzel başladığımı hatırlamıyordum (!).

Ayağını yavaşça yama itekleyip yatakta oturur pozisyona geldim Alya benim tam tersime kafası ayaklarımın oradaydı .

Kalçasına hafifçe vurarak uyandırmaya çalıştım mırıldanınca uykusuna devam etti daha sonra daha sert bir şaplak attım.

"Yaa araaas!!"

Diye bağırıp birden oturdu ve dağınık saçlarıyla bana baktı bu tipine içten bir kahkaha attım.

"Bu tip ne lan"

"Ne var tipimde ya"

"Git aynaya bak"

Yataktan kalkıp aynaya bakınca elini kalbine koyup gözlerini şaşkınlıkla açtı.

"Ay tövbe "

Dediğinde gülerek kendisine baktım.

Elleriyle saçlarını düzeltip bana döndü.

"Gülme ya "

"Ama tipin gülünmicek gibi değildi"

"Gıcık mısın sen saçlarım dağınıkta olsa ne olursa olsun ayrıca dur dur birşey diyeceğim ben hamileyim yakında kilo almaya başlayacağım birazcık bakımımı aksatabilirim sen o zaman da bana gülecek misin"

Dediğinde yataktan kalkarak yanına gittim ve arkadan beline sarıldım.

"Hayır tabiki de o zaman gülmem çünkü sen karnında kızımızı taşıyorsun yani ....

"Kızımız mı nereden biliyorsun kız olacağını"

"İçimde bir his var kız olacağına dair ve ben hislerimde yanılmam"

"Hiçbir zaman yanılmadın mı yani"

"Hayır hatta biliyor musun ilk seni gördüğümde bile bizim sevgili olacağımızı hissetmiştim ve sonuç bebeğimiz olacak"

"Eveeet "

Ellerimi karnına koyarak okşadım.

"Hadi kızım biraz daha büyü de seninle konuşalım sohbet edelim artık"

Dediğimde Alya gülerek kafasını göğsüme dayadı.

"Daha zamanı var aşkım yakında her şeyi duyup hissetmeye başlayacak "

"Hmm yani biz ilişkiye girdiğimizde de hissedecek e nasıl olacak bu böyle gözlerini kapatalım göz bandıyla o zaman "

Dediğimde ikimizde gülmeye başladık  bana doğru gülerek dönüp kollarını boynuma dolayıp bana baktı.

"Sen ne mükemmel bir adamsın ya her geçen gün daha çok aşık oluyorum sana "

"Sen ne mükemmel bir kadınsın ya sadece her geçen gün değil her geçen dakika daha çok aşık oluyorum sana "

Dediğimde parmak uçlarına yükselip dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Aras senden birşey isteyebilir miyim"

"İste güzelim"

"Beni becermeni istiyorum"

Dediğinde sesli bir şekilde yutkundum bu kadar sık bir şekilde yapmamız bebeğe zarar verebilirdi ama doktor son üç aya kadar serbestsiniz demişti.

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin