Aras'tanSabah uyandığımda yan tarafımın boş olduğunu gördüm nereye gitti ki bu kız sabah sabah yavaşça yataktan kalkıp banyoya girdim kısa bir duş alıp çıktım üstümü giyinip aşağıya indim bütün odalara baktım ama Alya yoktu
"Alyaa "
Dediğimde ses gelmedi yukarı çıkıp odadan telefonu aldım ve Alya'yı aradım uzun süre çalmasına rağmen açmadı iki üç kere daha aradığımda yine açmadı ne olmuştu ki şimdi daha dün aramız çok iyiydi acaba dün olanlar yüzünden pişmanmıydı.Son bir kez telefonu alıp aradığımda açtı.
"Efendim Aras"
Sesi durgun geliyordu
"Nerdesin sen Alya kaç kere aradım duymadın mı?"
"Ne oldu Aras neden aradın"
"Alya soruma cevap ver nerdesin!?"
"Geliyorum Aras biraz yürümek istedim sadece"
"Tamam gel"
Aradan on dakika geçtikten sonra kapıyı açtığını farkettim içeri girip yanıma oturdu
"Bebeğim neyin var"
"Birşeyim yok Aras "
"Var birşeyin anlat hadi gel bakım buraya"
Diyip elimi omzuna atıp kendime çektim kafasını göğsüme yasladı.
"Hayır birşeyim yok sadece dün yaşadıklarımızı düşününce tuhaf oluyorum Aras sonuçta ilk defa yaşadım böyle birşeyi"
"Bebeğim pişman mısın"
"Hayır Aras ben seninle yaptığım şeylerden pişman olmam sevgilim sadece dediğim gibi tuhaf oluyorum işte ne yapayım"
"Peki o zaman o güzel suratı asık görmek istemiyorum gülümse bakalım "
Dediğimde hafif bir şekilde gülümsedi
"İşte böyle hadi kalk kahvaltı yapalım acıktım ben ya"
"Ben yemek istemiyorum"
"Kalk hadi!!"
"Tamam kalkıyorum"
Mutfağa geçip kahvaltımızı yaptıktan sonra masayı toplayıp salona geçtik
"Bebeğim akşam eve dönüyoruz"
"Yaa hiç dönmek istemiyorum sevgilim"
"Bende dönmek istemiyorum ama dönelim artık bebeğim hem oraya gidince sana Bir sürprizim var sevgilim"
"Aaa ne sürprizi Aras söyle merak ederim"
"Hayır sürpriz söylenmez "
"Ben merak ederim ama "
"Fazla merak iyi değil beebgim insan ya meraktan ya da y-"
"Tamam sus Aras sus devamını getirme "
"Ben sana bir sürü sürpriz yapıyorum sen hiç birşey yapmıyorsun"
"Karşılık bekleyerek mi yapiyorsun Aras aşkolsun"
"Olsun bebeğim olsun ama ben karşılık bekleyerek yapmıyorum da sende bana güzel sürprizler yapsan güzel olur "
"Hmm dün yaptım ya sana sürpriz"
"O sürpriz çok güzeldi ama ben daha fazlasını istiyorum"
Diyip dudaklarına yöneldiğimde geri çekildi.