56.Bölüm

4.8K 123 55
                                    

Alya'dan

Sabah karnımda bir ağrıyla gözlerimi açtım kesin regl olmuştum ya inanmıyorum örtüyü üstümden kaldırıp baktığımda her yer kan olmuştu of ya nasıl kalkacaktim ben utanırdım arasta uyanırdı şimdi.

"Alya ne oluyor rahat dursana kızım "

"Of Aras kalk hadi geç oldu"

"Önce sen kalk kahvaltı hazırla bana hadi "

"Yok kalkamam ee sen git işte"

"Ne oluyor lan sana bir tuhafsın"

"Birşeyim yok Aras"

Dediğimde üstümdeki örtüyü çekti.

"Bunun için mi bir saattir kıvranıyorsun"

"Of Aras ya hadi kalk sen ben burayı temizleyip gelirim birde kısa bir duş almam lazım"

"Bunda utanılacak birşey varmı Alya uyandığından beri sakladığın şeye bak"

"Ama ne yapayım Aras utanıyorum işte"

"Bir dakika ya herşeyi bir kenara bırak biz şimdi bir hafta ilişkiye girmeyecek miyiz"

"Evet öyle şansına küs arascığım"

"Of ya bütün morelim sikildi şu an"

"Ahh Aras ya karnım çok kötü ağırıyor kahvaltı hazırlamadan önce markete gidip sıcak su torbası ve bol çikolata alır mısın"

"Alırım güzellik ama ben gelene kadar burayı toparla ve duşunu al geldiğimde seni böyle görmek istemiyorum tipine baksana ilk günden yüzün çökmüş"

"Her regl olduğumda böyle oluyor acısına katlanamiyorum"

"Kiyamam ben sana neyse ben gidiyorum hadi kalk sende"

Dediğinde banyoya girip yüzünü yıkadı üstüne eşofman ve bir tişört geçirip çıktı bir insan ne giyerse giysin yakışıklı olur muydu ya onu her gün daha fazla istiyordum regl döneminde çok zorlanacaktim .

Karnımın ağrısından bayılmak üzereydim resmen sürekli böyle olmak zorunda mıydı.

Yavaşça ayağa kalkıp örtüyü çıkarıp kirlilere attım ve yeni bir örtü açtım.

Daha sonra banyoya girip bir duş aldım kıyafetlerimi giyinirken pet takmayı unutuyorken son anda aklıma geldi hemen taktım ve üstüme rahat birşeyler  giyindim ellerimi iyicene sabunladiktan sonra saçlarımı tarayıp yüzüme biraz nemlendirici sürdüm ve hafiften dudaklarımı pembeleştirdim ve aşağıya indim .

Salona geçip oturdum ağlamak üzereydim ağrıdan gözümden sıcak yaşlar dökülmeye başlamıştı bile.

Kapı açılınca ayağa kalktım Aras mutfağa girince bende arkasından gittim.

Bana baktığında kötü olduğumu farketmiş olacak ki yanıma gelip anlımdan öptü.

"Güzelim çok mu kötüsün"

"Canım çok acıyor Aras bir an önce kahvaltı yapıp uzanmak istiyorum"

"Sen otur buraya bebeğim ben hazırlarım kahvaltıyı"

Dediğinde sandalyeye oturdum çünkü şu an hiçte ayakta duracak halde değildim.

"Aras sicak su torbası getirdin mi"

"Evet dolduruyorum bekle"

Torbayı doldurup bana verdi .

"Ayy Aras çok teşekkür ederim bana o kadar iyi bakıyorsun ki senin gibi biriyle beraber olduğum için çok mutluyum yakışıklım"

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin