Alya'dan
Sabah uyandığımda yanımdaki boşluğu farkettim Aras nereye gitmişti ki sabah sabah dün gece ne güzel sarılarak uyumuştuk ama sadece korktuğum için sarıldığını söylemişti beni affettiği için değil .
O bana soğuk davrandıkça kalbime hançer saplanır gibi oluyordu eski halimize dönmek istiyordum artık aramızdaki soğukluğa dayanamıyordum.
Ona güvenmediğimi düşünüyordu ama kendiside beni fotoğrafta başka biriyle görse boşanmak isterdi onu aldattığımı düşünürdü ne yapacaktım ben .
Yataktan kalkıp banyoya girdim ve yüzümü yıkadım daha sonra çıkıp yatağı topladım ve telefonu alıp Arası aradım.
Telefonu açmıyordu aşağıya inip baktığımda hiçbir yerde yoktu off ya neredeydi ki bu.
Yatak odasına tekrar çıkıp yatağa uzandım ve düşünmeye başladım bu zamana kadar yaptığım hiçbir hatada onun gönlünü almamıştım ama bu sefer çok kötü bir şeyle suçlayıp ağır şeyler söylemiştim.
Kahvaltı falan da etmek istemiyordum canım hiçbirşey istemiyordu sadece Arasla eski halimize dönmek istiyordum.
Aşağıdaki kapı açılınca Arasın geldiğini anladım ama kalkmadı zaten buraya gelecekti fazla uzun sürmeden odaya girince olduğum gibi kaldım .
"Neredeydin"
"Yürüyüşte"
"Neden beni uyandırmadın beraber giderdik"
"Kafa dinlemek istiyordum"
"Peki"
Artık benden soğumuştu bunu kaldıramıyordum .
Yatağın yan tarafı çökünce ona baktım oturur pozisyona gelip yüzüyle oynamaya başladım."Daha ne kadar bana bu şekilde davranacaksın"
"Sence de olması gereken bu değil mi"
"Nasıl yani Aras ben eski halimizi özlüyorum ya ne demek olması gereken bu sen bu halimizden memnun musun"
"Herşey bizim isteğimize veya mutlu olduğumuz şeye göre yaşanmıyor alya ne yapmalıyım bana güvenmeyen bir insanla bir ömür mü geçirmem gerekiyor bence böyle birşeye hiç gerek yok"
"Ne diyorsun sen ya boşanmak mı istiyorsun yani çözümün bu mu"
"Hatırlarsan düne kadar sende boşanmaktan yanaydın"
"Aras aynı şey mi ya delirtme beni senin gibi evli bir adamın kulüpte ne işi var aptal mısın sen ne diye gidiyorsun orada içki içip kendini kaybedebilirdin o sarhoş halinle başka bir kadın seni baştan çıkarabilirdi o zaman olaylar nasıl olurdu düşünebiliyor musun ben kendimi affettirmeye çalışıyorum gönlünü almaya çalışıyorum senin dediğinde bak madem beni istemiyorsun tamam o zaman istediğini yap"
Dediğimde birşey demeden bana baktı hala susuyordu birde çünkü söyleyecek bir şeyi yoktu .
Yataktan kalkıp dışarı çıkacaktım ki kendiside benimle aynı anda kalkıp kolumdan tuttu ve beni kendine çekip sarıldı."Aras"
"Şşş sus lütfen şu an tek istediğim senin kokunu içime çekmek "
Dediğinde susarak ona sarıldım bu duyguyu özlemiştim .
"Özür dilerim güzelim değil senden boşanmak bir gün bile uzak kalamıyorum haklısın oraya gitmemeliydim böyle birşey olacağını hiç düşünmedim"
Dediğinde geriye çekilip ona baktım.
"O fotoğrafı gördüğümde neler hissettiğimi düşünebiliyor musun bir daha yapma böyle bir şeyi Aras lütfen"