82.Bölüm (Final)

3.7K 119 85
                                    

6 Yıl Sonra

Alya'dan

"Kızım bitir hadi tabağını baba gelir birazdan"

"Anne doydum"

"Hayır bitir tabağını baban kızar bak söylerim sana oyuncak almaz bir daha"

"Ama anne"

"Hadi bebeğim bitir tabağı "

Yemeğini yemeye devam ederken bende bulaşık makinesini boşaltıyordum işim bitince ona baktım .

"Anne bitti tabağım ellerine sağlık"

"Afiyet olsun kızım"

Tabağı makineye koyarak Asel'i yukarıya çıkardım ve odasına getirdim dolabı açarak ona baktım.

"Asel gel seç bakalım ne giyinmek istersin"

Dediğimde gülerek yanıma geldi ve dolabında göz gezdirdi.

Daha sonra elini siyah etek ve kırmızı kazağına uzattı .

"bunları giyinmek istiyorum anne"

Dediğinde eteği ve kazağı dolaptan çıkarıp kilotlu çorapta çıkardım daha sonra üstünü giydirdim düz siyah saçlarını da tarayıp yanlardan iki tane örgü yaptım ve kalan saçını salık bıraktım.

"Kızım şimdi ben hazırlanmaya gidiyorum hicbirşeye dokunma tamam mı ya da istersen gel ben hazırlanırken yanımda bekle"

"Tamam anne"

Yatak odasına geçip kıyafet çıkardım siyah kalın ve dizimin bir karış üstünde biten elbise çıkardım ve bir çorap üstümdekileri çıkarıp önce çorabı giyindim ve elbiseyi üstüme geçirdim ve kalın kemerimi taktım .

Daha sonra ayna karşısına geçip önceden yıkandığım için ıslak olan saçımı kuruttum ve taradım daha sonra yüzüme hafif bir makyaj yapıp çok koyu olmayan bir ruj sürdüm.

"Asel babanı ara kızım neredeymiş"

Telefonu eline alıp bana getirdi arasın ismine tıkladığımda kulağına götürdü.

"Babaa annem nerede kaldın diye soruyor"

"Geliyorum kızım iki dakikaya oradayım"

Dediğinde Asel cevap vermeden yüzüne kapattı.

"Niye yüzüne kapattın kızım"

Dediğimde omuz silkti.

Aşağıdan korna sesi gelince çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indik Asele botunu ve montunu giydirip kendimde siyah uzun botumu giydim ve siyah kabanımı giyindim .

Kapıyı açınca Aras bizi arabanın içinde bekliyordu.

Asel yanına koştuğunda bende kapıyı kilitleyip yanlarına gittim Aras daudagıma küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi.

"Bugün katil olacam ya iki tane dünya güzeli var yanımda yemin ederim size bakanın gözünü oyarım"

"Aras ya seni ilk tanıdığım da da aynıydın kaç yıl geçti hâlâ aynısın"

"Sen yanımda olduğun sürece aynıyım ben "

"Gidelim mi artık"

"Hadi gidelim"

Arabaya binince Aras sürmeye başladı pikniğe gidiyorduk Arasın bildiği çok güzel bir yer varmış .

Eylüller de geliyordu onlarında bir oğlu olmuştu ben doğum yaptıktan bir ay sonra hamile kalmıştı .

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin