Aras'tan
Alya ile sohbet ederek sabah saat sekize kadar denizin orada durmuştuk şimdi ise eve geldik ve Alya kendini koltuğa attı .
"Aras çok yorgunum"
"Alya kalk duş al koltuklarımı kirletme ya denize girdin"
"Hayvan ben sana yorgunum diyorum kalk duş al koltuklarımı kirletme diyorsun konuşma benimle ya"
"Hadi hadi kalk duş al fazla konuşma"
"Almayacağım duş falan yorgunum"
"İstersen seni yıkayabilirim"
"Yok canım istemiyorum ben kendim yıkanırım"
"Yok ben yıkayacagim"
Dediğimde hayır diye cirladi fakat artık çok geçti onu omzuma atıp yukarıya çıkardım ve banyoya girip kaçmasın diye kapıyı kilitledim.
"Ya Aras aç şu kapıyı ya ben kendim yıkanırım hadi defol git"
"Banane hani sen yorgunsun ya o yüzden yıkıyorum başka bir sebebi yok "
"Pislik ya o zaman rahat duracaksın bak sapıtırsan o elini kırarım Aras"
"Tamam tamam hadi"
Dediğimde
"Arkanı dön üstümü çıkaracağım "
Dedi bende fazla üstelemeyip arkamı döndüm sanki hiç görmediğim şeydi birde zaten kenarda ayna vardı oradan kendisini rahatlıkla görebiliyordum önce musluğu açıp küveti doldurdu daha sonra kıyafetlerini çıkardı küvet dolunca içine girdi üstte köpük olduğu için hiçbir yeri gözükmüyordu.
"Tamam Aras dönebilirsin"
dediğinde kendisine döndüm Ve üstümü çıkarmaya başladım.
"Ya Aras ne yapıyorsun ya "
Dedi ve elleriyle gözlerini kapattı.
"Hiç görmedin sanki Alya abartma ya"
"Of sus ya azgın köpek"
"Bak bana hakaret edip durma alırım altıma seni "
"Kapat çeneni gir şu küvete hadi bir an önce duş almak istiyorum"
Dediğinde küvetin içine girdim onun sırtını göğüslerime yasladım
"Alya"
"Hmm"
Dedi bu efendim demek oluyordu sanırım.
"Az önce arkamı döndüm ya sana bakmamak için"
"Eee"
Dediğinde kendisine aynayı işaret ettim ayna tarafına baktığında gözleri şaşkınlıkla açıldı
"Araas aeni geberteceğim ya pislik!!!"
Diye bağırdı bütün sesiyle küvetin içinden kalkacakken belinden tutup kendime yapıştırdım
"Sen çok pislik birşeysin bırak beni bırak!!"
Diyip kollarımın arasından çıkmaya çalıştı ama izin vermedim arkadan kafamı boynuna gömüp konuştum.
"Çırpınmayı kes artık"
"Banane ya"
Dediğinde gülmeye devam ederek konuştum.
"Sanki hiç görmedik mi o manzarayı ya abartma güzelim"
Dediğimde kaşları olabildiğince çatıldı ve kolumu ısırdı bu hali beni güldürüyordu ama kolumu acıtmıştı.
"Asıl Azgın olan sensin Alya kolum moraracak"