Aras'tan
Hepimiz içip eğlendikten sonra eve gelmek için arabaya bindik Alya'yı zor ayakta tutuyordum çünkü sarhoş olmuştu normalde fazla içmediği için bugün içtiği alkol baya bir sarhoş etmişti kendisini zorla arabaya bindirip kapıyı kapattım daha sonra bende binip arabayı sürmeye başladım .
"Araaaaasss"
Manyak gibi hareketler yapıyordu ve gülesim geliyordu bütün sesiyle benim adımı bağırdığında ona doğru döndüm baygın gözleriyle bana öpücük atınca bende ona öpücük attım.
"Araaaas bennn senii çok seviyorummm mavişimm"
Diyip kahkaha atmaya başladı iyi ki ben sarhoş olmamıştım yoksa şu an kaza bile yapabilirdik.
"Bende seni seviyorum güzelim"
Dediğimde emniyet kemerini söküp bana doğru yaklaştı ve yanağıma öpücük kondurdu daha sonra kucağıma oturup kafasını boynuma gömdü onun yüzünden kaza yapacaktık çünkü şu an arabayı zorla kontrol ediyordum.
Yavaş yavaş boynumu öpmeye başladığında vücudum kaskatı kesildi ."Alyaa güzelim yerine geç bak kaza yaptıracaksın bize"
"Hayyıııırr ben burayı çok sevdim"
Diye cırlayınca boynumu öptü
"Mmmhh ben senin boynunun tadına bayılıyorumm arkaaaa koltuğa geçelim miiii hahaha"
Diye konuşunca arabayı sessiz bir yere çektim burası biraz ıssızdı o yüzden sorun yoktu telefonu çıkarıp videoyu açtım ve telefonu arabanın önüne koydum bu hareketlerini sabah kendisine izletmek istiyordummm.
"Araaaasss sanaaa dedddiim yaa cevap verseneee mmmh tadın mükemmel boynunu ısırmak istiyorum"
Dedi ve boynuma bir ısırık bıraktı
"Bebeğimm rahat dur lütfennn hadi yerine geç bu hareketleri sarhoşken değil ayıkken yapmanı istiyorum"
Diyip güldüm o da gülmeye başladı.
"Benn sarhoş değilim sadece aşığımm Aras senin olmak istiyorum"
Dediğinde ona orada sahip olmamak için kendimi zor tutuyordum ama sabah pişman olacağımız şeyler yapmak istemiyordum.
"Bebeğim sarhoşsun hadi geç yerine eve gidelim "
"Bananee yaaa seni öpmek istiyorummm"
Diyip dudaklarıma yapıştı sert bir şekilde öpünce bu hareketleri sarhoş olmadığı zamanda yapmasını istedim bir an o zaman işte bu kadar kibar davranmazdım ona karşı.
"Mmmh dudaklarında çok güzel bayıldımmm"
"Bende senin dudaklarına bayılıyorum ama hadi bakalım arkaya geç ve uyu eve varana kadar"
"Tamam geçiyorum ama uyumayacağım"
Dedi ve arka koltuğa attı kendini bende arabayı çalıştırıp eve doğru sürdüm .
*******
Eve vardığımızda Alya hâlâ kendi kendine birşey konuşuyordu odaya girince telefonu bu sefer aynanın önüne dayadım sabah Alya'yı utandırmak eğlenceli olacaktı.
Alya beni kolumdan tutup kendine doğru çekince
Kollarını boynuma doladı."Arraaas benim uykummm yook eğlenelim mii"
"Hmmm nasıl eğleneceğiz peki"
"Bak şimdi böyle"
Diyerek beni yatağa doğru itekledi bende kendimi bıraktım ama ileriye gitmesine izin vermeyecektim.
Üstüme çıkınca ellerimi beline koydum kafasını boynuma gömdü .