36.Bölüm

5.4K 164 71
                                    

Alya'dan

Sabah gözlerimi kilit sesleriyle açtığımda hala cezaevindeydik polis benim kaldığım yerin kilidini açıyordu.Diger tarafa baktığımda aras çıkmıştı ve beni bekliyordu bende çıkınca arasın yanına gittim ve elimi tuttum bir kaç şeyi imzaladıktan sonra dışarı çıktık.

"Bebeğim senin sayende buraya bile düştük ya birşey demiyorum artık"

"Ama çok eğlendik değil mi Aras"

"Evet çok eğlendik bir daha olsa bir daha yapardım "

Dediğinde güldüm herşeye rağmen çok mutluyduk iyikide ayrılığımız uzun sürmemişti yoksa ikimiz içinde iyi olmazdı gerçi arası bilmemde ben ne yapardım bilmiyorum bunu düşünürken arasın bana seslendiğini farkettim ona bakınca birden durgun olduğumu farketmiş olacak ki kaşlarını çatip ne olduğunu anlamaya çalıştı.

"Ne oldu güzelim neden birden morelin bozuldu"

"Yok birşey"

"Birşey var söyler misin lütfen"

"Aras biz ayrilsaydik yani hiç barışmasaydık ne yapardın eski hayatına geri mi dönerdin yani her gün başka bir kadınla yatmak falan"

"Bebeğim neden bunu düşünüp morelini bozuyorsun şu an öyle birşey olmazdı tamam kendimi içkiye vururdum ama başka kadınlara gidemezdim çünkü seni seviyorken başka kadınla yatmak midemi bulandırırdı şimdi bunları unut ve keyfimize bakalım"

"Peki "

Dediğimde elini omzuma attı ve yürümeye başladık.

"Aras arabana ne oldu"

"Ben hallettim onu boşver sen"

"Tamam"

Dediğimde karşıdan birinin geldiğini gördük bu bana biryerden tanıdık geliyordu ama çıkaramamıştım o da bana bakıyordu yaklaşınca kim olduğunu anladım kahretsin bununla onuncu sınıfta birbirimizi seviyorduk ama o biraz gevşek bir adam olduğu için sevgili olmamıştık çünkü eğer sevgili olsaydık beni çok büyük ihtimalle aldatıldı piç yanıma gelip gulumsediğini farkettiğimde arasa baktım çatık kaşlarıyla ona bakıyordu.

"Merhaba Alya beni tanıdın mı hani Lise ikide tanışmıştık Emre ben"

"Çıkaramadım tam olarak"

"Hadi ama beni unutabildiğini sanmıyorum insan lise aşkını unutur mu ben seni unutmadım bu arada daha da güzelleşmişsin"

"Şimdi hatırladım evet ama farkettiysen yanımda sevgili var eski konuları açmanın bence bir anlamı yok "

"Bana baksana sen kimsin lan benim yanımda sevgilime yavşıyorsun sikerim ulan seni!!"

Diye bağırdı Aras.Ve Emre'nin yakasına yapıştı ben kavga etmesinler diye kolunu tuttum.

"Aras lütfen gidelim bırak ya "

"Çek elini seninle de görüşeceğim"

Aras Emre'ye kafa attığında bütün sesimle çığlık attım etraftakiler yanımıza koşup kavgayı ayırdılar Aras ayağa kalktığında sinirle bana baktı.

"Yürü!"

Dediğinde sesimi çıkarmadan yürüdüm biraz ileride arasın arabasını gördüm hallettim derken bundann bahsediyordu sanırım arabaya binince hızla gaza bastı.

******
Evet vardığınızda Aras yukarıya çıktı beni de kolumdan sürükleyerek oraya çıkardı içeriye itekleyince sinirle kapıyı çarpıp sinirden kıpkırmızı olmuş gözleriyle bana baktı.

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin