60.Bölüm

5.1K 106 153
                                    


Alya'dan

Sabah uyandığımda direk aklıma dün gece geldi çok güzeldi Arasla tekrardan eski halimize dönüyorduk bana muhteşem bir gece yaşatmıştı ona dönüp baktığında uyandığını ve beni izlediğini farkettim.

"Ne oldu tavana dalmışsın hayatı mi sorguluyorsun"

"Hayır dün geceyi düşünüyorum"

"Hmm ne düşünüyorsun peki dün gece hakkında "

"Bunu sözlerimle anlatamam"

"Zaten dün yeterince ne hissettiğini anladım o bana yetti"

"Nasıl yani"

"Ahh aras çok iyisin mükemmelsin aşığım sana ah"

Dediğinde yüzümü kapatarak güldüm ve ona arkamı döndüm.

Gıcık ya beni utandırmak için taklidimi alıyordu.

"Yaaa araas utanıyorum gıcık"

"Bana dönüpte gül ya ayrıca hala utandığına inanmıyorum"

Diyerek yatakta bana doğru yaklaşıp arkadan sarıldı ve boynumu öptü.

"Ama ne yapayım o haldeyken ne dediğimi bilmiyorum sonra hatırlatınca utanıyorum"

"Tabi bende o halde olsam ne dediğimi bilmezdim"

"Nasıl yani sen ..

"Hayır hayır öyle demek istemedim yani tabikide zevk aliyorum güzellik yani sen bana yetiyorsun hatta artıyorsun bile ayrıca şuan birşey söylemek istiyorum"

"Söyle dinliyorum "

"Senin iç çamaşırlarınla uyuman beni acayip tahrik etti şu an seni istiyorum"

"Aslında sabah sabah pek fena olmaz"

Dediğimde üstume ağırlığını vermeden çıktı ve boynumu öpmeye başladı daha sonra boynumdan aşağıya göğüslerime inmeye başladı .

"Ah alya birşey diyim mi"

Dediğinde onaylar gibi ses çıkardım.

"Daha önce hiçbir kadından bu kadar zevk almamıştım."

Dediğinde kan beynime sıçradı resmen benimle yatarken eski orospularından bahsediyordu delirmek üzereydim onu geriye iteklemeye çalışınca kafasını kaldırıp bana baktı elimden geldiğinde sert bir tokati yüzüne geçirdim"

"Aras siktir git kalk üstümden ya banane onlardan ya sen beni diğer kadınlarla mı kıyaslıyorsun "

"Hayır alya ağzımdan kaçtı güzelim ya lütfen dur"

"Aras kalk dedim bak itekliyemiyorum daha çok sinirlendim zaten kalk siktir git şuradan rüyanda görürsün bir daha benimle yattığını"

"Hayır kalkmıyorum "

Diyerek kollarımı yanlarda birleştirip sımsıkı tuttu.

"Aras bırak diyorum ya nasıl bir piçsin senn ya bak daha fazla konuşmak istemiyorum bırak dedim"

Diyerek itekledim bu sefer kendini yanıma bırakmıştı yataktan kalkıp üstüme birşeyler giyindim ve aşağıya indim.

Kahvaltı yapmak için mutfağa girdiğimde dolaptan kaşar peyniri ve iki tane portakal çıkardım .

Daha sonra tost ekmeğini çıkarıp tost makinesine koydum ve kendime iki tane portakal sıktım.

Mutfağa Aras girince ona bakmadan işime devam ettim.

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin