63.Bölüm

3.6K 103 95
                                    


5 Gün Sonra

Alya'dan

Aradan beş gün geçmişti ama ben hâlâ kendime gelememiştim zaten uyuyamamıştım da doğru düzgün Aras iyileşince ben geberecektim sanırım yorgunluktan.

Aras'ın durumu iyiye gidiyordu bunun için çok mutluydum sonunda iyileşiyordu eğer ona birşey olsaydı kendimi öldürürdüm.

Şimdi ise doktor gelmiş arasın durumunu kontrol ediyor bende dalıp gitmişim Eylül ve merti de yollamıştım onlarda yorulmuştu .

Doktor arası kontrol ettikten sonra konuşmaya başladı.

"Durumu her geçen gün iyiye gidiyor önceden dediğim gibi stres ve sinirden uzak durması gerekiyor yarası zarar görebilir ikinci bir ameliyat geçirmesini hiçbirimiz istemeyiz "

"Peki ne zaman taburcu olur"

"Akşama doğru bir durumunu kontrol ederiz eğer herşey normal ise akşama taburcu olur aksi takdirde bir kaç gün daha hastanede yatması gerekir"

"Peki teşekkür ederiz"

"Geçmiş olsun"

Diyip odadan çıkınca bende odadaki koltuğa oturdum gerçekten çok yorgundum bir an önce bu hastaneden çıkmak istiyordum.

"Güzelim uyu biraz sen çok yoruldun"

"Uyuyamıyorum burada ya bu koltukta kaç kişi uzanmıştır önceden "

"Umarım akşama çıkarırlar ben bir gün daha kalmam burada "

"Doktor ne derse o Aras kendi kafana göre mi hareket edeceksin"

"Evet ben kötü değilim yaram ağırmıyor iyileşiyor neden burada kalayım ki daha"

"Yaranın tehlikesi hâlâ geçmemiş Aras lütfen sus "

"Ben ne dersem o ben bir gün daha kalmam"

Dediğinde ayağa kalkıp koltuğu arasın yanına itekledim zor oldu ama en sonunda yatağın yanına kadar ilerledim.

"Ne yapıyorsun"

"Birşey konuşacağım o yüzden itekliyorum"

Diyip koltuğa oturdum.

"Neyi merak ettin yine"

"Üç gündür canını sıkmamak için bu konuyu açmıyorum ama merak ettim nasıl oldu bu kaza "

"Seninle kavga ettikten sonra sinirle evden çıktım işte çok hızlı sürdüm arabayı önümü görmüyordum resmen sonra olanlar oldu "

"Özür dilerim benim yüzümden oldu"

Diyip ağlamaya başladım.

"Ya sana birşey olsaydı"

Titreyen sesimle konuştuğumda elini yüzüme götürüp okşadı.

"Saçmalama benim yaptığım şey çok mu düzgündü sanki tamam kavgalardan bunalmıştım artık ama senin suçun değil "

"Kavgasız evlilik mi var Aras hep iyi geçinen bir çift gördün mü sen hayatında hiç kavga etmeyen falan"

"Biz herşeyde kavga ediyoruz Alya"

Dediğinde susarak ona baktım gerçekten çok kavga ediyorduk ya resmen gözünün üstünde neden kaş var diye kavga edecektik artık.

"Alya bak ne dicem ya sen onu bunu boşverde doktor bana yasaklar mı acaba"

"Neyi"

Diyerek anlamayan bakışlarla ona baktım sırıttığında ne demek istediğini anlamıştım .

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin