18.Bölüm

7.8K 151 15
                                    


Alya'dan

Uyandığımda üstümde çok ağır bir yük varmış gibi hissediyordum sanırım koşu yaptığımız için yorulmuştum.Telefonu elime Alıp saate baktığımda saat gece ikiydi yok artık sadece biraz dinlenecektik diğer koltuğa baktığımda Aras ağrısı varmış gibi ses çıkarıyordu yanına gidip kolundan dürttüm

"Arasss uyann"

Dediğimde uyanmadı arkasını döndü bu sefer daha sert dürtüp uyanmasını sağladım.

"Alya bırak beni kendimi çok kötü hissediyorum"

"Neyin var sevgilim"

Dediğimde cevap vermedi acaba hasta mı oldu ya tabi üstünü çıkarıp terli terli kalırsa o havada aptal gibi . Elimi uzatıp ateşine baktım alnı sımsıcaktı lanet olsun Aras ya sana çıkarma dedim.

"Arass kalkkk hemen ılık bir duş alman lazım ateşin varr"

""Aras lütfen kalk sevgilim"

Dedim ve kolundan çektim kalktığında hiç halı yoktu aptal sevgilim benim çocuk gibi söz dinlemezse olacağı bu.Onu yavaş yavaş banyoya getirip eşofmanı çıkarmasına yardım ettim üstünde sadece baksır vardı bu şekilde nasıl yaklaşacağımı bilmiyorum.Yanina gidip soğuk suyu açtım biraz su aktıktan sonra ateşi düşmeye başladı biraz daha banyoda durduktan sonra çıkmasına yardım ettim.

"Aras sen üstünü kendin giyinebilirmisin benim de duş almam lazım daha sana çorba yapacağım"

"Giyinirim Alya git duş al sen"

Dedi en kısık sesiyle

"Tamam giyin ve burada bekle ben hemen geleceğim."

Dediğimde cevap vermedi ben hemen banyoya koşup kısa bir duş aldım ve çıktım arasın evinde kıyafetlerim vardı tabi aşkım sağolsun getirmişti.hemen Gidip birşeyler giyindim ve arasın yanına gittim odada yoktu kesin salona indi ince bir battaniye alıp aşağıya indiğimde arasın koltukta uzandığını gördüm battaniyeyi üstüne örttüm.

"Alya bana çocuk muamelesi yapma"

"Kes çeneni Aras ya ben çorba yapmaya gidiyorum yerinden kalkma "

"Alya gerek yok böyle şeylere hem ben duş aldıktan sonra kendime geldim biraz"

"Kendine geldin biraz ama iyileşmedin Aras ben bir çorba yapıp geliyorum fazla konuşma"

Dedim ve mutfağa gittim internetten çorba tarifini bulup yaptım ve arasın yanına götürdüm

"Çorban hazır sevgilim"

"O ne Alya kokusu buraya kadar geldi beni zehirlemeyecksin değil mi "

"Ya arass dalga geçmesene hem kendim yapmadım zaten yapılışını bilmiyordum internetten buldum."

"Tamam ver bakalım"

Dediğinde tepsiyi kucağına koydum bir kaşık alıp kokladı ve kaşığı yerine geri bıraktı.

"Alya ben bunu yemem"

"YA ARAS YE ŞUNU DELİRTME BENİ"

Dediğimde bana şaşkınlıkla baktım bağırmamı beklemiyordu herhalde.
Hâlâ yemediğini görünce kaşığı alıp çorbaya batırdım ve dolu dolu bir kaşığı ağzına uzattım .

"Aras aç ağzını ya bak yemezsen giderim buradan konuşmam sesinle ben seni düşünüyorum sen ağzını açmıyorsun  ya hadi soğudu bak"

"Alya bune Allah aşkına ya "

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin