Bir kaç saat sonra
Aras'tan
Alya ile yaşadığım güzel dakikalardan sonra ikimizde duş alıp yatağa uzanmıştık Alya oturur pozisyonda beni izliyordu ama aklının şu an burada olmadığına emindim dalıp gitmişti ne düşünüyordu acaba.
"Bebeğim ne düşünüyorsun"
Dediğimde gözlerini hâlâ aynı yere odaklanmıştı beni duymuyor gibi .
Elini tutarak kendime çekip uzandırdım ve kollarımın arasına aldım.
"Güzelim"
"Efendim"
"Ne düşünüyorsun öyle nereye daldın"
"Ben yaptığın kazadan sonra kendime gelemedim Aras hâlâ onu düşünüyorum ya sana daha kötü birşey olsaydı"
"Güzelim yapma böyle bak ben iyiyim iyileşiyorum çıkar aklından artık "
"Sende aptal gibi o kadar hızlı sürüyorsun ki arabayı bir daha kavga ettiğimizde dışarı çıkmana izin vermeyeceğim"
"Kavga ederken bunlar gelmiyor aklıma her ağzına geleni sayıyorsun hangi erkek kaldırabilir ki bunu Alya başkası olsa boşamıştı seni "
"Demek ki seninde aklında öyle birşey var ki bunu söylüyorsun sen de mi bıktın benden tamam artık yanında da yatmam o zaman sen tek başına rahat rahat uyu"
"Saçmalama neden bıkacam senden ya insan karısından neden bıksın"
"Ben alışığım Aras önceden ailem de sevmezdi beni zaten her kelimem de dayak yediğim günleri dün gibi hatırlıyorum"
Dediğinde gözyaşları akmaya başlamıştı eski hayatıni bilmiyordum doğru düzgün konuşmazdık bu konuları.
Oturduğumda bana yardım etti .
Çenesinden tutup bana bakmasını sağlayarak gözyaşlarını sildim.
"Güzelim nasıl bir hayatın vardı önceden hiç anlatmadın bana"
"Aras annem beni hiç sevmedi nedenini bilmiyorum ama ablamın bizi terketmesinden ve kardeşimin ölümünden beni sorumlu tutuyordu "
"Nasıl yani sen ne yapmış olabilirsin ki "
"Ben o aileye çok uğursuz geliyormuşum küçükken doğru düzgün annemle oturup konuşmazdık bile beni hep odama yollardı ona cevap verince de döverek ceza verirdi bir keresinde buz gibi havada bütün gece bahçede bırakmıştı beni onu terslediğim için bazen okula gelmeme izin vermezdi eve kilitlerdi ben hiçbir zaman anne sevgisi görmedim kardeşimin cenazesine bile gitmeme izin vermedi"
Bunları anlatırken daha çok ağlıyordu onu kendime çekip sarıldım.
"Bebeğim sana senden bıktığımı düşündürdüysem özür dilerim hayatımı sikersen bile seni yalnız bırakmam "
"İyi ki girdin hayatıma Aras İyi ki sen hayatımda en değer verdiğim insansın seni kaybetmeyi düşünmek bile canımı acıtıyor"
"Beni kaybetmeyeceksin söz veriyorum seni bırakmayacağım"
Dediğimde gözlerime anlamlı anlamlı bakmaya başladı ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu bu hali ne kadar tatlı olsada onun ağlamasına dayanamazdım.
"Bebeğim git hadi yüzünü yıka gel baksana rengin değişti resmen"
"Ben ağlayınca çok tatlı olurum bir kere"
"Biliyorum farkındayım "
Dediğimde elleriyle gözlerini silip ayağa kalktı ve banyoya girdi.