9.Bölüm

13.8K 177 10
                                    

Alya'dan

Sabah uyandığımda üstümde bir ağırlık vardı Aras başını göğsüe koymuş hayvan nefesimi kesiyor her seferinde aynı şeyi yapıyor ya.Onu üstümden itmeye çalıştım ama olmadı tabi nasıl iteceksem bu gövdeyi.

"Yaa Aras kalk üstümden hayvan nefesimi kesiyorsun"

"Off sus Alya ya cırlama başımda yaa!"

"Ya Aras kalk diyorum sana ya hem sen niye benim yanıma geldin ki gece gıcık gidip başka bir yerde uyusaydın ya "

"Bu kadar mı nefret ediyorsun benden ya dünden beri bağırıyorsun "

"Aras dün sen bağırdığın için ben sinirlendim"

"Ben seni düşündüğüm için bağırdım Alya senden nefret ettiğim için değil "

"Bende senden nefret ettiğim için bağırmıyorum ki zaten Aras sadece her şeyi çok abartiyorsun ne var yani bir yere gittim diye sana söylemediysem çok mu şey kaybettin"

" Ne alakası var ya zaten hayatında yokmuşum gibi davranıyorsun istemiyorsan çıkarım hayatindan Alya "

"Ya Aras ben öyle birşey demedim ki ne saçmalıyorsun sen şu an "

"Bu arada zaten bir daha yatmicam yanında tamam defolup giderim sende bensiz rahat olursun böylece"

"Ben senden rahatsız olmuyorum sadece yanıma yatmani doğru bulmuyorum Aras sonuçta sadece sevgilimsin "

"Ya tamam ben diyeceğimi dedim Alya bir daha yatmicam yanına giderim başka kızların yanına yatarım zaten beni isteyen çok kız var sadece sen yoksun"

"Aras ben mi seni istiyordum en başından beri sanki senin arkandan koşmuşum gibi konuşma bana git hangi kızla uyumak istiyorsan uyu tamam mı defol git!!"

"Ben öyle demek istemedim Alya beni bir dinlermisin"

"Seni çok isteyen kızların yanına gitsene hadi zaten bana meraklı değilmişsin bende giderim beni isteyen erkeklerle takılırım sonuçta sadece sen istemiyorsun ya beni"

"Saçmalama kim lan o erkekler söyle bakim bana "

"Aras gidermisin seninle konuşmak istemiyorum "

"Bana bak"

Dedi ve kolumu tutup kendine çekti beni.Bir an dudaklarımda bir baskı hissettim Aras kavganın ortasında oldu mu bu hiç şimdi ya etkilenmicem bu sefer senden banane iteklemem lazım ama itekleyemiyorum çünkü beni etkisi altına aldı iki saniye de ama hemen affetmicem madem kendisini isteyen bir sürü kız var onlara gitsin o zaman aptal.dudaklarimdan ayrılınca anlini anlıma yasladı nefes almaya başladı.

"Bana bak Alya sakın bir daha bana böyle saçma sapan şeyler söyleme bir dahakine bu kadar nazik olmam o dudaklarını şişene kadar öperim anladım mı beni"

"Banane Aras sen öyle konuştukça bende konuşurum sen beni deli ediyorsun laflarinla bende ederim"

"İyi peki öyle olsun"

Dedi ve çıkıp gitti banane ya hayvan kendi kendine triplere giriyor önce lafı kendisi atti ortaya ben birşey diyince yine suçlu ben oldum hiç benim yönümden düşünmüyor olayı hep kendisi sinirlensin zaten gönlünü alacağımı sanıyor almicam kendisi gelip alsın banane diye düşüncelere dalmışken telefonuma mesaj geldi okulda on ikilerin grubu vardı oradan gelmişti evet biz on ikinci sınıftık ama son iki üç hafta öğrenciler çok devamsızlık yaptığı için bize de gelmeyin dediler gruptanda mezuniyetle ilgili mesaj gelmiş bir hafta sonra yapacaklarmış ben arasla küsken nasıl onun bulunduğu ortama girecektim ya her neyse Eylülü aradım hemen açtı sanki benim aramami bekliyormuş gibi

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin