Aras'tan
Sabah uyandığımda yanımda Alya vardı dün biraz tartıştık ama kıyamayıp affettim çünkü bana biraz dolu gözlerle baksa bile kıyamıyorum sevgilime.Ama tabi bu onu şımartacagım anlamına gelmez.Alya uyandığında direk lavaboya girdi bir duş alıp çıktı ve bana bakmadan dolaptan kıyafet çıkardı ve giyindi neydi bu şimdi ben ne yaptım ki bana böyle davranıyordu bende kalkıp bir duş aldım ve üstümü giyindim Alya yatağın üstünde telefonla oynuyordu o sırada telefonum çaldı kimin aradığıma baktığımda yabancı bir numara olduğunu gördüm kim ki bu şimdi ya telefonu açıp kulağıma götürdüm .
"Alo kimsiniz"
"Araas ben Sahra tanımadın mı benii yoksa"
Sahra mı kahretsin eskiden sevgili gibi takıldıgım kızlardan biri nereden aklına geldi şimdi aramak.Alya yanımda olduğu için belli etmedim.
"Tanıyamadım kimsinizz"
"Aras sevgilin mi yanında yoksa neden rahat konuşamıyorsun istersen gel bir buluşalım sevgilini de getir bak gerçekten birşey belli etmicem lütfen"
"Şimdi tanıdım seni ama olmaz müsait değilim."
"Ya lütfen bak yoksa Alyaya herşeyi anlatırım Aras"
"Sen onu nereden tanıyorsun "
"Ben bilirim karar ver saat dörtte ...... Cafede bekliyorum."
"Tamam kahretsin alyayla beraber geleceğim"
Dediğimde yüzüme kapattı aptal kız ya ben şimdi Alyaya ne diyeceğim arkamı döndüğümde Alya bana meraklı gözlerle bakıyordu .
"Kimdi o Aras "
"Ortaokuldan arkadaşım ya biz kardeş gibiydik onunla çağırıyor görüşmek için sevgilini de getir dedi."
"Kız mı "
"Evet kız "
"Ooo daha tanımadığım kaç kız girdi acaba hayatına kardeş gibi olduğuna emindin dimi "
"Evet sevgilim kardeş gibiydik onunla şimdi özlemiş senide çağırıyor hadi kahvaltı yapalım akşam üç buçuk gibi çıkacağız "
"Tamam Aras "
Dediğinde aşağı inip beraber kahvaltıyı hazırladık ve yedik .Kahvaltı bittikten sonra Alya ortalığı topladı ve salona gidip oturduk neden böyle davranıyordu.
"Alya yüzüme bak ya neyin var senin "
"Birşeyim yok Aras her zamanki halim işte "
"Eminmisin her zamanki halin olduğuna sabahtan beri yüzüme bile bakmıyorsun"
Dediğimde cevap vermeden yüzüme baktı ve;
"Aras ben bir karar verdim ve seninle konuşmak istiyorum"
Dediğinde tuhaf tuhaf bakmaya başladım ne oldu acaba
"Söyle sevgilim"
"Aras olmuyor ben seni sevmeyi denedim kaç kez seni kırmamak için seviyormuş gibi davrandım ama olmuyor yani biz olamayız Aras sürekli kavga ediyoruz zaten ve ben düşündümde ayrılmak bizim için en iyisi olur ben ayrılmak istiyorum"
Dediğimde başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi hissettim aptal mı bu kız ya gerçekten benimle oynadı mı yani sevmiyormuydu.
"ALYA NE DİYORSUN SEN LAN DALGA Mİ GEÇİYORSUN BENİMLE!!!"
diye bütün sesimle bağırdımda bana korkuyla baktı sanki birşey soyliyecekmişte korkuyormuş gibi daha sonra gülmeye başladığında ben daha çok sinirlendim zaten