Alya'dan
Sabah uyandığımda kasıklarımda yine çok keskin bir ağrı vardı nedense her ilişkiye girdiğimde ertesi günü çok canım yanıyordu.
Bu da arasın çok nazik(!) olmasından kaynaklanıyordu sanırım.
"Aras kalk ya "
Dediğimde o kadar derin bir uykusu vardı ki beni duymuyordu.
"Aras kalkar mısın aşkım mavişim"
Dediğimde gözleri kapalı bir şekilde sırıttı demek ki derin bir uykuda değildi bilerek yapıyordu.
"Öpersen kalkarım"
"Gicik ya herşeyden fırsat bil sen zaten"
"Hadi hadi küçük bir öpücük sadece ayılt beni güzelim"
Dediğinde gülerek ona yaklaştım ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.
Daha sonra gözlerini açıp bana baktı ve elini vücudumda gezdirmeye başladı .
"Biz bu işi sadece öpücükle bitirmesek mi "
"Ne diyorsun Aras ya daha yeni uyandin"
"Ama ben sadece bir öpücükle ayılamadım yani sevişmek şart"
"Ya of zaten dün geceden çok canım yanıyor "
"Neden"
"Ne bilim Aras her ilişkiye girdiğimde ertesi günü canım yanıyor ve penguen gibi yürüyorum neden acaba(?)"
"Bilmem ben çok kibar davranıyorum sana aslında boynundaki morluklardan da anlaşıldığı kadarıyla"
"Ne ciddi misin ya ben nasıl gezeceğim otelde böyle ayy delireceğim Aras evdeyken yap tamam birşey demiyorum da balayındayız ben nasıl kapatacağım bunu"
"Birşey olmaz güzelim evliyiz biz yani benim gibi bir kocan var böyle şeylere alışman lazım artık "
Dediğinde yanına gidip oturdum.
"Aras lütfen biraz anlayışlı ol senin için herşey normal ama ben bu şekilde dışarıya çıkamam lütfen burada yapma bari zaten canım da yanıyor çok sert davranıyorsun bana"
"Güzelim ne yapayım ya elimde olan birşey değil kapatırsın işte birşeyle ben kibar olamam "
"Off "
"Oflama öperim bak"
"Gıcıksın ve aşırı rahatsın Aras"
"Rahatlığım hep vardı zaten "
"Biliyorum "
"Ama varya sabaha güzel şeylerle başlasaydık benim için çok güzel olurdu"
"Yok canım biz onu akşama erteleyelim çünkü hem acıktım hemde canım acırken hiçbirşey yapamam"
"Of ya "
"Aras neyse ben banyoya giriyorum maske yapacağım o zamana kadar sen kahvaltıyı getirmelerini söylesene "
"Niye aşağıya inmiyoruz"
"Biraz merhem sürüp dinlenmem lazım"
"İstersen ben sürebilirim "
Diyip sırıtınca yüzüne hafif bir tokat attım
"Yok canım çok teşekkür ederim ben hallederim"
"Peki o zaman ben zorlanırsın diye demiştim zaten başka birşey için değil"
"Ne kadar iyi kalplisin sen öyle ya"