Bir Gün SonraAlya'dan
Yavaş yavaş gözlerimi açtığımda belime sarılan kollara baktım resmen üstüme ağırlık yapıyordu kollarını üstümden kaldırıp ben kendisine sarıldım.Bugün nişanımız olacaktı o yüzden çok mutluydum ve heyecanlı resmen lisede tesadüfen karşılaştığım adamla hayatlarımızı birleştirecektik bu çok güzel birseydi kim derdi ki arasa aşık olacağımı.
Ona dönüp baktığımda hâlâ gözleri kapalıydı artık uyanması lazımdı hiç heyecanlı olmaz mıydı bir insan ya kolunu dürtüp uyandırmaya çalıştım .
"Araas mavişim uyan hadi"
"Araaaas sevgilim yakışıklım"
Dediğimde hâlâ uyanmıyordu kafamı ona yaklaştırıp dudağına küçük bir öpücük kondurduğumda gözlerini yavaşça açıp gülümsedi.
"Bu uyandırma şeklini çok seviyorum"
"Bunu bildiğim için bu şekilde uyandırdım demek ki Aras beye güzel sözler yaramıyormuş sadece öpmek gerekiyormuş"
Uykulu sesiyle konuşmaya devam ettiğinde ona baktım saat 11 olmuştu ama hala gözleri kızarıktı uyumamış mıydı acaba.
"Aras gözlerin neden böyle sevgilim uyumadın mı gece"
"Hayır seni izledim"
"İnanmam ya gerçekten mi"
"Evet o kadar güzel uyuyordun ki gözlerimi ayıramadım senden bütün gece"
"Ya mavişim neden kendine ızdırap etmişsin ki gözlerine yazık baksana şu haline"
"Ben böylede yakışıklıyım "
"Ah evet tabi orası öyle de ben sana kıyamam ama "
"Gel buraya sarılalım bugün hiç kalkasım yok "
"Ama kalkmamız lazım nişanımız var"
"Ne nişanı ya"
"Nasıl yani unuttun mu Aras aşkolsun"
"Çok önemli birşey değil ki ben böyle ortamlara gelemem"
"Nasıl önemli birşey değil Aras ya ben gözlerimi açtığımdan beri bunu düşünüyorum sen önemli birşey değil diyorsun Aras bari yüzüme söylemeseydin"
"Ya ne alakası var şimdi biliyorsun böyle nişan düğün ortamlarını sevmediğimi şimdi hiçte alınmış gibi yapma seni seviyorum o ortamları sevmiyorum"
"Ya ne alınma ya bana değer vermiyorsun sen Aras "
"Ya uf sus ya sabah sabah başımı şişirdin şimdide diyorsun ki bana değer vermiyorsun falan ben sana kaç kere diyeceğim seni seviyorum değer veriyorum diye anlamıyorsun Alya gerçekten yoruldum artık senin yüzünden"
"Of tamam ya kavga etmek istemiyorum "
Diyip yerimden kalktım ve banyoya girdim çok sinirlerimi bozuyordu sürekli bana bağırıyordu ya ne dedim ki ben şimdi tamam öyle ortamları sevmiyor olabilir ama önemli birşey değil demesi beni kırmıştı.
İyice temizlendikten sonra bornozumu giyinip banyodan çıktım.Aras yataktan kalkmıştı ama odada yoktu hazırlanmaya başlamadan önce yatağı topladım ve düzelttim.
Daha sonra yatağı dağıtmadan biraz telefonla oyalanmak için uzandım telefonu alıp sosyal medya hesaplarıma girdim gezindim biraz YouTube'a girip video izlemeye başladım.
Telefonu bırakacağım sırada saate baktım inanmıyorum ya bir buçuk saattir düğün videolari izliyordum sıkılmadan birde.
Odanın kapısı açılınca arasın geldiğini gördüm yatakta uzanmış olduğum için benim kırmızı bornozumla seksi bir şekilde gördü kavganın üstüne böyle görmesi iyi olmamıştı.