57.Bölüm

4.1K 112 56
                                    

3 Gün Sonra

Aras'tan

Sabah uyanmış alyanın saçlarını okşayarak uyanmasını bekliyordum.

Zaten üç gündür doğru düzgün yaklaşamıyordum kendisine delirecektim resmen neden bir hafta sürer ki yani anlamıyorum bir iki olsa tamam diyeceğim.

Dayanacak gücüm kalmadı bir an önce bitsinde rahat rahat yaklaşabileyim zaten üç gündür yüzü çökmüş durumda ağrıları yüzünden bu durum benim de canımı sıkıyor ama yapacak birşeyim yok bu da beni daha çok sinirlendiriyor.

Şu an bana öyle bir sarılmışki artık sarılması bile beni etkiliyor söylediklerimi dışarıdan biri duysa bir aydır ilişkiye giremiyoruz sanacak.

Alya yavaş yavaş hareketlenince saçlarını okşamaya devam ettim .

"Günaydın Aras'ım"

"Günaydın Sevdiğim"

"Her güne seninle uyanmak ne kadar güzel bir şey biliyor musun"

"Bir de bana sor güzellik"

"Ayyy güzellik miyim gerçekten"

"Evet benim güzelliğim"

"Evet bana bu dönemlerimde bol bol sevgi sözcüğü kullan yoksa çok gergin oluyorum biraz alttan alabilirsin değil mi"

"Bakacağız yani her ay böyle bir felaketi kaldirabilir miyim bilmiyorum"

Diyip gülmeye başladım .Omzuma vurarak kendisi de güldü.

"Yaa pislik "

"Of ya bitsin artık bu Alya bak sana söyleyim dayanamayacağım artık"

"Dayanmak zorundasın "

"Of ya hayatın tadı tuzu kalmadı"

Dediğimde gülmeye başladı.

"Aras ya sen sadece benimle onun için mi evlendin yani benim onun dışında bir anlamım yok mu senin için "

"Hayır güzelim benim onun için değil sadece seni seviyorum aşığım o yüzden sen benim kadınımsın ama o da önemli değil diyemem benim için çok önemli birşey ve şuan canım acayip bir şekilde sen çekiyor"

"Ama öyle birşey olmayacak dört gün kaldı dayan "

"Peki dayanalım bakalım ama bu dört günün sonunda sen altımda dayanabilecek misin bilmiyorum"

"Aras ya aklın hep böyle şeylerde yani başka birşey düşünemiyorsun sen"

"Yok düşündüğüm başka şeylerde var mesela yemek şu an çok açım hadi kahvaltı hazırla hep ben hazırlıyorum "

"Tamam bugün de sen hazırla"

"İyi alıştın sen bakıyorum kalk hazırla hadi "

"İyi tamam be"

Yataktan kalkıp lavaboya girdi bende kalkıp diğer banyoya girdim orada işimi bitirip çıktıktan sonra aşağıya indim .

Alya çoktan inmiş kahvaltı hazırlıyordu bile.

"Aras yardim et bari zaten ağrım var"

"Of hâlâ geçmedi mi bu ağrıların ya "

"Geçmez lanet olası geçer mi hiç"

"Kız olmadığım için anlayamıyorum"

"Tabi anlayamazsın hadi yardım et"

"Zaten yapılacak fazla birşey yok"

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin