Aras'tan
Duşumu alıp aşağıya indiğimde Alya salonda oturmuş kaşlarını çatmış benim telefonumla oynuyordu yanına gidip oturduğumda telefonu kapatıp yanıma fırlattı ve ayağa kalktı
"Alya ne oluyor"
Dediğimde cevap vermeden salondan çıktı sanırım duş almaya gidiyordu ama çıktığında durup dururken trip atmasının sebebini öğrenecektim.
Yarım saat sonra Alya saçları ıslak bir şekilde aşağıya indiğinde yanıma oturup kollarını birleştirdi ve suratını astı.
"Ne oluyor Alya neden durup dururken trip atıyorsun ya"
"Birşey yok Aras"
"Birşey var söyler misin"
"İkimizi paylaştığın resmin altındaki yorumlara bak"
Dediğinde telefonu alıp resme girdim ve yorumlara baktım Yaren adında bir kız iki üç tane yorum yapmıştı.
-ah Aras böyle insanlar için mi bırakıp gittin oysaki ben sana her yönden daha çok zevk verirdim.
-Bence bana geri dön bu kız seni haketmiyor.
-Seni özledim eski günleri tekrar yaşamak isterdim.
Mesajları okuduktan sonra kızı tanımaya çalıştım ama adı hiçbir yerden tanıdık gelmiyordu acaba geçmişte yatağa artıklarımdan biri şu an ben ve alyanin arasını bozmaya mi çalışıyordu yorumları silip Alyaya baktım
"Bebeğim ben bunu tanımıyorum"
"Tüh çok üzüldüm ya oysaki o seni çok özlemiş benden daha çok zevk verirmiş sana "
"Alya yemin ederim ki tanımadım ya aramızı bozmaya çalışan kıskanç iğrenç kızlardan biri işte neden kafana takıyorsun onları"
"Sen yorumları tam okuyamamışsın sanırım Aras ne yazdığını görmedin mi o kız seni haketmiyor diyor eski günleri özledim diyor "
"Ne bilim ben ya adı bile tanıdık gelmedi siktigimin geçmişinden gelen biridir belki Alya yemin ederim ki senden sonra zaten kimseyle yatmadım ki"
"Of Aras ya bıktım senin geçmişinden artık midemi bulandırıyorsun ya kim bilir o dudakların ve tenin kaç kişinin tenine değdi "
Dediginde gözleri dolmaya başlamıştı her sinirlendiğinde ağlamaya başlıyordu bu da benim canımı acıtıyordu.
"Bebeğim geçmişimi unuttum gitti ya lütfen sende unut artık senden sonra kimseyi gözüm görmedi diyorum ya yemin ederim ki şu an hayatımda anlamlı olan tek şey Sensin"
"Aras sen bu kıza yüz vermeseydin sana nasıl yazabilirdi böyle birşeyi"
"Offf ya yolda görsem tanımayacağım insanlar bunlar ya bilerek yapıyorlar Alya ben şu ana kadar hiç kimseyle sevgili olmadığım için seni kıskanıyorlar o yuzden bunu yapıyorlar çünkü sen onlar gibi değilsin tamam mı hayatıma giren en güzel insansın hayatımda birtek seni sevdim zaten diğerleri çöp"
"Gerçekten seviyor musun beni"
"Evet bebeğim "
"Bende seni seviyorum"
Diyip kollarını boynuma doladı bende ona sarıldım.
"Beni bırakmandan korkuyorum Aras aldatılmaktan korkuyorum bu yüzden sürekli üstüne gidiyorum "
"Seni bırakmayacagıma yemin ederim Alya eski günlerini sana hatırlatmayacağım"
Dediğimde kafamı boynuna gömüp kokusunu içine çektim ve geri çekilip alnına küçük bir öpücük kondurdum ellerimi yüzüne götürüp gözyaşlarını silince.