1 hafta sonraAlya'dan
Sabah gözlerimi son bir haftadır olduğu gibi mide bulantısıyla açıp lavaboya koştum .
Ellerimin klozetin kenarına koyup yere çömeldim ve öğürmeye başladım neyim vardı bilmiyorum ama bu yüzden bir haftadır doğru düzgün yemek yiyemiyorum Arasla şehirdışına çıkacaktık ama rahatsiz olduğum için çıkamadık .
"Bebeğim"
Arasın sesini duyunca banyonun kapısına baktım kapıda dikilmiş uykulu gözlerle bana bakıyordu .
Ögürmekten midem yırtılacak gibi olduğunda ayağa kalktım kusamamıştım çünkü midem boştu."Aras "
"Efendim güzelim"
"Sana bir şey diyeceğim ben hamile olabilir miyim yani eczaneden gebelik testi getirebilir misin çünkü bu mide bulantısı diğerleri gibi değil ve kendimi çok halsiz hissediyorum"
"Sana kaç gündür hastaneye gidelim diyorum değil mi Alya bana inat ediyorsun ben gidip testi alıyorum sende o zamana yüzünü yıka ve uzan sadece hicbirşey yapma ben gelene kadar"
"Ne olur ne olmaz iki tane al "
"Tamam"
Diyerek banyoya girip yüzünü yıkadı ve giydiği eşofmanın üstüne bir kazak giyinerek cüzdanını ve telefonunu alarak odadan çıktı bende banyodaki aynanın karşısına geçerek ellerimi lavaboya yasladım ya gerçekten hamileysem .
İstemsizce gözyaşlarım dökülünce kendimi tutamayıp hıçkırarak ağlamaya başladım yere oturup dizlerimi kendime çektim ve kafamı dizlerime yasladım .
Ben bunu kaldıramazdım ki anne olamazdım çok zordu anne olmak sanıldığı kadar kolay birşey değildi ki.
Arasın beni böyle görmesini istemediğim için ayağa kalkarak yüzümü iyice yıkadım ve kuruttum daha sonra odaya geçip yatağa uzandım.
Acaba hamileysem Aras ister miydi ya biz iyi bir anne baba olmazsak ya çocuğumuzun hayatı bizim ki gibi olursa ben buna dayanamam .
Eğer hamileysem aldıracaktım bu bebeği de bizim karanlığımıza çekemezdim mecburen aldıracaktım başka çarem yoktu.
Kapı açılınca oraya baktım Aras elinde eczane poşetiyle yanıma geliyordu.
"Al bebeğim yap hadi bak ben bile heyecanlandım"
Dediğinde gülümsemeye çalışarak gözlerine baktım mutlu gibi görünüyordu onu üzmeyi göze alamazdim .
Eczane poşetini alarak banyoya geçince bir tanesini çıkarıp kenara koydum ve gereken şeyleri yaparak beklemeye başladım birkaç dakikaya belli olacaktı banyodan çıkıp arasın yanına gidince odada bir oraya bir buraya gittiğini gördüm.
"Ee ne oldu yaptın mı "
"Bekliyorum birazdan belli olacak"
Dediğimde yanıma yaklaşarak yüzümü ellerinin içine aldı ve dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.
"Eğer ki bir bebeğimiz olursa kız olsun sana benzesin güzel gözleri pembe dudakları uzun kirpikleri ve bembeyaz teni olsun "
Dediğinde gülümsedim ve kafamı göğsüne yaslayarak derin nefes aldım Aras istiyordu ama ya yoksa hayal kırıklığına uğrayacaktı .
"Ben gidip bakayım"
Dediğimde kollarını çekti ve gitmemi bekledi banyoya girip teste baktığımda Çift Çizgi olmuştu inanmıyorum Hamileyim.