13.Bölüm

10.6K 238 37
                                    


Medya:Aras

1 Hafta Sonra

Alya'dan

Sabah uyandığımda aşağıdan çok güzel kokular geliyordu.Yavaş yavaş yataktan kalkıp banyoya gittim aradan bir hafta geçmişti ilk başlarda Aras biraz bana tripli olsa da şimdi aramız iyiydi neymiş kendisini hiç mi düşünmedim tabiki zaten benden kurtulması için kendimi öldürmek istedim. Hafif bir duş alıp banyodan çıktım öncelikle gidip dolaptan kendime kıyafet çıkardım

Ve katı giyindim saçlarımı kurutup aşağı indim Aras kahvaltı hazırlamıştı arkası dönüktü tezgahta bir şey hazırlıyordu gidip arkadan sarıldım parmak uçlarıma yükselip boynuna bir öpücük kondurduğumda arkasını dönüp bana gülümsedi bu gülüş beni bit...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ve katı giyindim saçlarımı kurutup aşağı indim Aras kahvaltı hazırlamıştı arkası dönüktü tezgahta bir şey hazırlıyordu gidip arkadan sarıldım parmak uçlarıma yükselip boynuna bir öpücük kondurduğumda arkasını dönüp bana gülümsedi bu gülüş beni bitiriyordu işte.Dudagima küçük bir öpücük kondurup geri çekildi ve kafasını eğdiğine kaçlarını çattı ve beni tutup tezgahın üstüne oturttu

"Bebeğim dışarı çıkarsak böyle gitmeyi düşünmüyorsun herhalde"

Aslında düşünmüyorum ama biraz oyun yapmaktan zarar gelmez .

"Yoo bence gayet güzel böyle çıkmayı düşünüyorum "

Dediğimde dudağımı ısırdı canım çok acıdı.

"Ahhhh Aras ne yaptın ya dudağım kanıyor"

"Şimdi söyle bakalım böyle mi çıkacaksın dışarıya"

"Çıkacağım Aras ve sende karışmayacaksın istediğimi giyerim"

Dediğimde kaşları daha da çatildi ve bu sefer boynumu çok sert bir şekilde ısırdı kesin moraracakti ya canım çok acıyordu.

"Ya Aras git konuşma benimle ya "

Dedim ve tezgahtan inip gidecekken belimden yakaladı ve tekrar aynı yere oturrttu beni belimden sımsıkı tutmuştu hayvan ben çırpındıkça elleri daha da sıkılaşıyordu.

"Ya Aras bırak ya küstüm ben banane "

"Ben seni bırakmayacağım otur ve kahvaltını yap benim sinirlerimi bozma yoksa her tarafını morartırım"

Dediğinde kaşlarımı çatıp masaya oturdum inat değil mi banane yemeyeceğim.O da gelip karşıma oturdu ve yemeye başladı ona sinirli bir şekilde bakıyordum.

"Yemeğini ye! "

Dediğinde omuz silktim .

"Alya yemeğini ye dedim güzelim"

Güzelim kısmını bastırarak söylemişti bu "yemezsen birazdan seni becerecem" Anlamina geliyordu sanırım

"Yemicem Aras banane "

Dediğimde kaşlari olabildiğince çatıldı ve ayağa kalkıp yanıma oturdu saçımı sımsıkı tutup ağzımı açmamı sağladı ve ağzıma yemek attı bu ne böyle ha hayvanmiydi bu it adi piç. Ağzıma koyduklarını kalkıp çöpe tükürdüm ve odaya çıktım yemeyecegim dediğimde yemem beni kimse zorlayamaz. Birkaç dakika geçtikten sonra kapı kırılırcasina açıldı ve bana sinirden kızarmış gözleriyle bakan bir adet arasla karşı karşıya geldim gerçekten çok sinirli gözüküyordu. Gelip yanıma oturdu.

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin