1 Hafta Sonra
Aras'tan
Gözlerimi yüzüme gelen güneş ışınlarıyla açtım Alya perdeyi kapatmamışmıydı saatte daha erkendi normalde Alya ve Ben öğlen uyandığımız için şu an saat erken geliyordu.
Ayağa kalkıp perdeyi kapattım ve geri yatağa girdim Alya hâlâ uyuyordu yaklaşıp onu hafifçe kaldırdım ve elimi altına koydum kafasını omzuma yaslamasını sağladım .
Saçlarını okşarken bir yandan da düşünüyordum yaşadığımız hayatı.
Ateş piçinin olayını yaşayalı bir hafta olmuştu Alya kendine gelsin diye elimden geleni yapmıştım yavaş yavaş toparlanıyordu haftaya ise düğünümüz vardı .
Hâlâ kendime inanamıyorum evlenmek bana göre birşey değil ki tam bir saçmalık ama Alya için yapıyorum onu sevdiğim için çünkü her kızın evlilik hayalleri vardır bütün ömrümüz boyunca sevgili kalacak değiliz ya illaki bir gün evlenecektik.
Acaba Alyaya evlenmek istemiyorum diyip çekip gitse miydim bu şehirden uzaklara .
Off ne saçmalıyorum ben ya iyice kafayı yedim bu evlilik olayından sonra Alya'yı ömrüm boyunca bırakamazdım bana güveniyordu ve seviyordu hayatını mahvedersem kendimi öldürürüm .
Zaten ona kıyamıyordum hiçbir konuda bağırdığım zamanlarda hemen pişman oluyorum çünkü dışarıya ne kadar güçlü ve acımasız bir insan gibi görünse de içinde ki hassas ruhu biliyorum ben .
Çok önemsiz bir şey hakkında dalga geçsem veya kızsam bile ağlamaya başlıyordu bunu yaşadığı hayata bağlıyordum insan bir süre sonra yıkılıyordu resmen ben annemle babamın ölümünden sonra uyuşturucuya başladım daha sonra bir yıl tedavi oldum ve sonunda atlattım ana bunları Alya bilmiyor ona anlatırsam belki de benden uzaklaşır.
Bu saatten sonra herşey çok güzel olacak onu dünyanın en mutlu kadını yapacağım .
Alya'nın saçını okşarken yavaş yavaş hareketlendiğini farkettim kafamı hafifçe eğip yüzüne baktığımda gözlerini tam açmıyordu kendine geldikten sonra bana bakıp gülümsedi.
"Günaydın güzellik"
"Günaydın Gün ışığım"
"Ooo bunu sevdim"
Dedigimde hafifçe güldü.
"Bende seni sevdim"
"Hmm ne kadar peki"
"Kelimelerle anlatamayacak kadar"
"Bende güzelim bende seni seviyorum"
Dediğimde ellerini bana sımsıkı sardı ve tekrar gözlerini kapattı.
Ne yani uyuyacak mıydı buna izin vermezdim sıkıldım zaten
"Alya uyan bebeğim"
"Çok uykum var"
Diye mırıldandı.
"Hadi bak ben kendi yöntemlerimle uyandırırım seni yoksa "
"Aras sus ya uyuyacağım ben akşama kadar"
"Kalk kalk işimiz var daha "
"Ne işi bu"
"Bebeğim evi yenileyeceğiz bunu bir hafta içinde halletmemiz lazım"
"Sen ciddimisin Aras bir hafta da ev mi yenilenir"
"Evet ben yenilenir diyorsam yenilenir hadi kalk yüzünü yıka sen hazırlan kahvaltıdan sonra seni bekleyemem Alya on saatte hazırlanıyorsun"