61.Bölüm

4.2K 105 99
                                    


Alya'dan

Sabah kalktığımda kasıklarımda çok büyük bir sızı vardı göt Aras.

Yavaşça yataktan kalkıp zar zor banyoya doğru yürüdüm birde üstümü çıkarmış rahat uyuyayım diye salak ya şimdide burada değildi neredeydi ki bu.

Banyoya girip küveti sıcak su ile doldurdum ve içine girdim biraz rahatlamam lazımdı dün mahvetmişti beni acısını çok fena çıkaracaktım.

Yaklaşık on dakika boyunca küvette kalıp çıktım ve duşakabine girdim saçlarımı iyice köpürtüp vücudumu lifleyince iyice saçımı şampuandan arındırıp banyodan çıktım.

Dolaptan kendime rahat kıyafetler çıkarıp giyindim daha sonra aynanın karşısına geçip saçlarımı düzelttim taradım salık bıraktım.

Yatağın da topladıktan sonra aşağıya indim zorla yürüyordum ya mutfağa girince çok güzel bir kahvaltı hazırlandığını gördüm aptal bununla mı gönlümü alacaktı .

Tezgahta ikimize çay doldurduktan sonra arkasını dönünce beni gördü çayları masaya koyup yanıma geldi ve anlımdan öptü.

" Günaydın hayatım her zaman ki gibi çok güzel kokuyorsun sana çok güzel bir kahvaltı hazırladım erkenden kalktım bunun için hadi oturalım"

"Aras benimle dalga mı geçiyorsun hiçbirşey olmamış gibi davranıyorsun evet masada birtek kuş sütü eksik ama hiçbirşey yemeyeceğim çünkü canım istemiyor"

"Neden"

"Birde soruyorsun anlamıyorum seni dün bana nasıl davrandığını unuttun sanırım Aras bana o şekilde davranamazsın istediğime gülerim istediğim gibi giyinirim buna karışma hakkını sana kim veriyor"

"Eğer benim karımsan giyinemezsin alya ayrıca evet dün abarttım özür dilerim sinirlendiğim için kendimi kaybettim ama o şekilde giyinmen ve diğer erkeklerin sana bakması bu beni deli ediyor o vücudun sadece bana ait bacaklarını veya giydiğin o göğüs dekolteli şeylerde gözüken yerlerini başkasının görmesini istemiyorum "

"Özür dileyince yaptıkların geçiyor mu Aras herşeyi yapıp özür dilemenden bıktım tam barıştık aramız düzeliyor diyorum bir bakıyorum kötü birşey oluyor sen sevgiliyken böyle değildin Aras neden değiştin"

"Hayır alya ben böyleydim ben her zaman böyleydim ama sen beni tanıyamamışsın"

"Nasıl böylesin ya sen bu halinden gurur mu duyuyorsun Aras sadece gülümsediğim için benim canımı o kadar yaktın peki eline ne geçti"

"Off salaklık yaptım alya biliyorum sana öyle davranmamam gerekiyordu özür dilerim "

Diyip yanıma yaklaştı ve elini yüzüme koydu geri çekilip elini itekledim.

"Aras benden uzak dur tamam mı lütfen"

Diyerek mutfaktan çıktım sıkılmışıtım artık bana bu şekilde davranmasını gururuna yediremiyordum odaya çıkıp yatağa uzandım ve ayaklarımı kendime çektim .

Odanın kapısı açılınca onun geldiğini anlamıştım yanıma gelip oturdu.

"Alya yapma böyle bak bana güzelim beni affetmen için ne gerekiyorsa yaparım "

Dediğinde oturur pozisyona gelip ona bağırmaya başladım.

"Şuan seni affetmek istediğim en son şey bile değil anladin mi Aras git başımdan Defol"

"Alya yeter lan bak adam gibi gönlünü almaya çalışıyorum senin yaptığına bak ya "

"Birde haklıymış gibi konuşuyorsun ya siktir git Aras konuşmak istemiyorum seninle hatta artık bana dokunmanı bile istemiyorum ya"

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin