Ertesi gün
Alya'dan
Arasla tartışıp konuştuktan sonra yarın istemenin olmamasına nişanında yarın olmasına karar verdik yarın nişanlananacağımız için çok heyecanlıydım Aras herşeyin hızlı hızlı olmasını istiyordu ama ben öyle istemiyordum herşeyi tadında yapmak istiyordum yani mesela iki üç gün nişanlı kalsak bir anlami kalmayacaktı sadece öylesine masraf yapmış sayılacaktık arasa bunu söylemeye çalışıyordum ama o kendisini istemediğimi sandı.
Bu konuyu da büyük bir tartışma yapmadan kapattığımız için çok mutluyum yoksa herşeyi büyütüp birbirimize giriyorduk böylede kötü oluyordu ben trip atıyordum o trip atıyordu falan aramız bir türlü düzelmiyordu.
Şimdi ne mi yapıyordum sabah uyanıp kahvaltı yapmıştık daha sonra ben salona geçmiştim arasta dışarıya çıkmıştı ama nereye gittiğini bilmiyordum bana bana haber vermeden çıktı.
Yaklaşık bir saattir eve gelmemişti şimdi kapı çalınca ayağa kalkıp kapıyı açtım Aras gelmişti sonunda ya iki dakika bile yalnız kalsak özlüyordum.
"Aras neredeydin çok merak ettim ya niye bana nereye gittiğini söylemiyorsun ne saklıyorsun sen benden?"
"Ooof yüz tane soru sordum bir nefes aldırsaydın kızım ya daha yeni geldim "
"Tamam ya ne kızıyorsun birşey demedim"
"Kızmadım üstelik evet sadece birşey demedin bin şey dedin"
"Çok gıcıksın sen şimdiden taşıyamıyorsun benim çenemi evlenince nasıl taşıyacaksın anlamıyorum ki "
"Çok güzel bir çözüm yolu fazla konuşmazsın olur biter"
"Banane daha çok konuşacağım ee sen söyle neredeydin"
"Birşeyler aldım"
"Ne aldın söylesene "
"Dur bir salona geçelim iki dakika kapıda karşıladın geçmedik içeriye "
"Tamam hadi geç geç"
İçeriye geçip oturduğumuzda Aras cebinden iki tane yüzük kutusu çıkardı.
"Bebeğim nişan için yüzük almaya gittim bak bakalım beğenecek misin"
Dediğinde birini elime alıp açtım bu benimkiydi çok güzel çok zarif bir yüzüktü Aras tam bana göre bir yüzük almıştı.
"Aras bu çok güzel gerçekten mükemmel bir seçim çok beğendim "
Diyip boynuna sarıldım geri çekilip dudağına bir öpücük kondurduğumda bana gülümseyerek baktı.
"Eminim senin o güzel ellerinde daha güzel duracak bebeğim "
"Senin ki nasıl birşey bakabilirmiyim"
Dediğimde diğer kutuyu uzattı onuda açtığımda siyah bir alyanstı bu ne alaka ya siyah Nisan yüzüğü mü olur sanki zorla nişanlanıyormuş gibi.
"Aras ee siyah bu"
"Evet güzelim siyah"
"Siyah nişan yüzüğü mü olur Aras bu ne böyle zorla mı nişanlanıyorsun"
"Ne alakası var güzelim ben kızlar gibi takmam öyle parlak parlak"
"Aras en azından benim için takabilirdin nişanlı olduğumuz süre boyunca sonra çıkarırdın işte bunu bile yerine göre yapmıyorsun ben seni anlamıyorum gerçekten"
"Alya sana zaten güzel olanından almışım ne hâlâ konuşuyorsun ya sen beğendin mi beğendin benimkine karışma"
"Cenaze mi olacak nişan mi belli değil"