Alya'dan
Gözlerimi açtığımda hastanede arasın odasının önünde uyuduğumu farkettim.
Hala kâbus gibi geliyordu bu yaşananlar Arasın durumunu öğrenmem gerekiyordu.
Kendime gelip ayağa kalktığımda merdivenlere doğru yürüdüm aşağıya indiğimde doktorun odasını bulup kapıyı çaldım ve içeriye girdim.
"Merhaba"
"Merhaba "
"Ben Aras Demirel'in durumunu öğrenmek için gelmiştim de yani tam olarak ne zaman uyanır uyandıktan sonra herhangi bir sorun olacak mı"
"Buyrun oturun lütfen "
Dediğinde iki gündür kurtulamadığım kasıklarım ağrısı ile doktora belli etmeden oturdum ve konuşmasını bekledim.
"Belli ki Aras bey çok hız yapmış ve arabanın kontrolünü alamamış arabada kontrolden çıkınca büyük bir kaza olmuş ve arabanın ön camından büyük bir parça Aras beyin karın bölgesine saplanmış ve iç organları zarar görmüş parçayı çıkarmak bizim için zor oldu tabi ama sonunda başardık belki de başkası olsa bu ameliyatta ki kan kaybını kaldıramazdı zaten kazayı yaptığı yerdede kan kaybetmiş kafasına da hafif bir darbe almış ama o sıkıntı değil"
"Hafıza kaybı gibi bir durum söz konusu olabilir mi"
"Hayır beyninde hasar görünmüyor ben zaten bugün kontrolünü yaptım belki akşama kadar uyanmış olur ama şunu da söyleyeyim stresten sinirden uzak durmalı dikişleri zarar görebilir sakin kalmalı ve yediklerine dikkat etmeli en fazla iki hafta boyunca bunları yaparsa toparlanabilir aksi takdirde eğer dikişleri zarar görürse ikinci bir ameliyat gerekebilir"
"Peki başka birşey olursa benim haberim olsun teşekkür ederim"
"Rica ederim geçmiş olsun "
"Sağolun"
Diyerek odadan çıktığım anda gözyaşlarımı tutamadım zar zor yürüyerek tekrar yukarıya çıktım .
"Alyaa neredesin sen ödüm koptu kuzum ya"
Eylül yanıma geldiğinde ağladığımı görünce bana sarıldı.
"Ne oldu "
"Doktorun yanına gittim arasın durumunu sordum işte "
"Ne dedi"
"Sonra konuşsak olur mu "
"Tamam sen otur şöyle iyi değilsin mert kantinden alyaya yiyecek birşeyler getirir misin"
"Hayır hayır ben birşey yemeyeceğim"
Mert
Birşeyler yemen lazım Aras seni böyle görse nasıl hisseder kendini düşünmüyorsan onu düşün bari ben aşağıya iniyorumDiyerek itiraz etmeme izin vermeden aşağıya indi.
Bacak aramdaki ağrı gitgide artıyordu ilk gece bile bu kadar canım yanmamıştı .
"Eylül benim kasıklarım iki gündür çok kötü acaba hastanedeyken bir kadın doktoruna mi görünsem"
"Neden böyle oluyor ki acaba Aras bana kötü davrandı demiştin bu o mu"
"Evet ama aramızda kalsın lütfen ben kadın doktoruna görüneceğim sen burada kal mert ikimizi de görmezse merak eder"
"Ama bende gelseydim keşke merte mesaj atarım "
"Tamam haber ver gidelim o zaman"
********
Kadın hastalıkları doktorunun yanına geldiğimizde fazla kimse olmadığı için sıra hemen bana gelmişti.