73.Bölüm

2.9K 92 14
                                    

Aras'tan

Sabah güneşin ışıklarıyla gözlerim yavaş yavaş açılırken yanımdaki güzelliğe baktım dün çok güzel hatta kelimelerle anlatılamayacak kadar güzel bir gece yaşamıştık ilk defa Alya beni istediğini bu kadar açık bir şekilde dile getirmişti bende tabi bunun keyfini çıkarmıştım .

Yanımda hareketlenince yüzümü ona çevirdim baş parmağımın tersiyle yüzünü okşayınca gözleri kapalı bir şekilde gülümsedi .

"Aç gözlerini peri kızı"

"Çok yorgunum gözlerimi açmayacak kadar"

"Tabi yorulursun dün o kadar istekliydin ki beş kere seviştik "

Dediğimde gözleri faltaşı gibi açıldı.

"Sen şaka mı yapıyorsun"

"Hayır ciddiyim hatırlamıyor musun"

"Yani tamam hatırlıyorum da bu kadar olduğunu bilmiyordum bugün yürüyebileceğimden emin değilim"

"Bence sakat kalmadığına dua et"

Dediğimde omzuma vurarak güldü.

"Pislik ya bir daha bu kadar yapmana izin vermem"

"Sen istedin zaten ben seni hiçbir şeye zorlamadım ki "

"Ne yapayım bu aralar hormonlarım tavan yapmış nedenini bilmiyorum"

"Bence her zaman böyle olsun"

"Tabi senin işine geldi değil mi"

"Evet işime geldi tabi "

"Ama bugün yürüyemeyecek olsamda çok güzel bir geceydi bir daha yaşanmasını isterdim"

"Hmm peki şu an yapar mısın"

"Bilmem bir düşüneyim"

"Yani şuan ikimiz çıplağız ve tenlerimiz birbirine değiyor nasıl istemeyim ki"

Dediğinde oturur pozisyona gelerek üstüme çıktı.

"Delirtiyorsun beni kadın "

"Sende beni"

"Gel buraya"

Diyerek onu ensesinden çekerek dudaklarına yapıştım istediğim şekilde karşılık vermeye başladığında alt dudağını emdim kendini bana sürtmeye başladığında ağzımdan bir hırıltı çıktı aramızdaki tutku gitgide büyüyordu ve ben mahvoluyordum .

Onu tutarak bir anda ters çevirip ben üstüne çıkınca kollarını yukarıda sımsıkı bir şekilde tutup boynunu emmeye başladım.

"Aaah Aras çok fazla dayanamam"

"Ömrüm boyunca sevişebilirim seninle"

"Aras içime gir lütfen "

"Biraz daha dayanman lazım"

Göğüslerini emmeye başlayınca gözleri arkaya kaydı ve sesli bir şekilde inlemeye başladı yavaş yavaş inlemeleri çığlıklarla dönüşüyordu bacaklarının arasındaki yerimi alıp içine sert bir şekilde girdim gözlerini kapatıp çığlık attı .

"Aç gözlerini"

"Aç yoksa devam etmem gözlerimin içine bak"

Gözlerini açıp bana baktığında gözlerinin içine bakarak hareketlerime sert bir şekilde devam ettim .

"Aras aşığım sana ahh"

Bu sözleri söyledikçe çok daha sert davranmak istiyordum çığlık atarak boşaldığında tırnaklarını sırtıma sapladı onun ardından hırlayarak boşalacağım sırada omuzlarımdan itmeye başladı.

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin