4 Gün SonraAlya'dan
Sabah gözlerimi feci bir mide bulantısıyla açtım yataktan hızlı bir şekilde kalkıp banyoya koştum ve ellerimi klozete yaslayıp kusmaya başladım.
Midemin rahatladığını hissedince sifonu çekip kalkıp yüzümü ve ellerimi yıkadım midemde doğru düzgün birşey olmadığı için öğürmekten boğazım yırtılmıştı resmen.
Banyodan çıkıp odadaki dolaba yönelip elma ve birkaç meyve daha çıkardım başka birşey kabul etmezdi midem çünkü.
Dört gündür Aras bana ulaşmaya çalışıyordu ama bir kere bile telefonunu açmamıştım mesajlarına da cevap vermemiştim delirmiştir kesin.
Ama umrumda değil bana en ufak birşeyde vuracakti ayrıca istediğim zaman dışarı çıkardım onu ilgilendirmezdi benim için endişelendiğini söylüyor ama bu şekilde davranması gerekmiyordu insan gibi de uyarabilirdi.
Meyveleri bitirip yatağı düzelttim ve odada ki terasa çıkıp sandalyeye oturdum çok güzel bir oteldi burası bende bilerek üst katlardan bir oda tutmuştum .
Midemin tekrardan bulandığını hissediyordum koşarak lavaboya gittim ve tekrardan midemde ne varsa hepsini çıkardım bu neydi böyle ya.
Ağzımı yıkayıp odaya girdim ve bir köşeye çöküp ağlamaya başladım kendimi o kadar berbat hissediyorum ki birde bu mide bulantıları çıkmıştı başıma zaten arası terketmişti yanımda kimse yoktu aynı çocukluğumda ki gibi yalnızdım.
Aklıma gelen şeyle durakladım ayağa kalkıp telefonumu aldım ve geçen ay adet olduğum tarihe baktım inanmıyorum iki hafta gecikmişti ve bu mide bulantıları hamile miydim yoksa ben.
Aynanın karşısına geçip karnıma baktım bebeğimiz mi olacaktı yani bizim.
Test yaptırmam lazımdı hemen üstümü değiştirip otelin aşağısındaki eczaneye indim kadına iki adet gebelik testi vermesini söyledim.
İkisini de alıp tekrardan odaya çıktım ama olabilir miydi böyle birşey evet yaa geçenlerde doğum kontrol hapını içmeyi unutmuştum ben.
Lavaboya girip testi yaptım ve beklemeye başladım çok heyecanlıydım bir bebek istemediğimi söylüyordum hep ama bu çok farklı bir histi acaba hamile miydim.
Bir süre sonra testi elime alıp baktım ve sonuç.
HAMİLEYDİM..
Yere oturup karnımı tutarak ağlamaya başladım ama bu mutluluk gözyaşlarıydı hamileydim ya inanmıyorum ama Aras keşke yanımda olsaydı şuan keşke kavga etmemiş olsaydık aptal herşeyi mahvetti yine .
Sevincimi kiminle paylaşacaktım ki ben ..
Telefonu alıp eylülü aradım.
"Alo Alya neredesin Sen kaç gündür sana ulaşmaya çalışıyoruz Aras delirdi görmen lazım kaç gündür o kadar berbat halde ki "
"Sen arasın yanında misin"
"Evet merti arayıp senin gittiğini söylediğinden beri yanından ayrılmadık Alya neredesin bari bana söyle"
"Hayır nerede olduğumu söylemeyeceğim Eylül yanından uzaklaşsana biraz sana birşey söyleyeceğim"
"Tamam diğer odaya geldim ben"
"Söyleyeceğim ama sakın kimseye söyleme tamam mı çığlık falan da atma"
"Tamam tamam söyle"
"Hamileyim"
"Neee!!!"
Bütün sesiyle bağırdığında elimle yüzümü kapattım kesin anlayacaktı ya.