79.Bölüm

2.6K 115 32
                                    

Aras'tan

"Doğum zamanı"

Sabah alyanın çığlıklarıyla uyanmıştım sanırım suyu gelmişti .

"Bebeğim sakin ol tamam hemen arabayı hazırlattırıyorum derin nefes al ver"

"Araas canım çok acıyor"

Telefonu elime alıp serkani aradım ve arabayı hazırlamasını söyledim.
Daha sonra alyayı kucağıma alıp hızlıca aşağıya indirdim .

Elim ayağım birbirine girmişti resmen yataktan nasıl kalktığımı bile bilmiyorum.

Serkan arabayı getirince alyayı arka koltuğa uzandırıp bende yanına geçtim kafasını dizime koydum .

Serkan arabaya binip çalıştırdı.

"Araass hızlı gitsin lütfen dayanamıyorum"

Alya bagırarak konuştuğunda ona baktım acıdan sırılsıklam olmuştu derin nefes alıp veriyor biryandan ağlıyordu.

Elim ayağım bağlanmıştı resmen şuan yapacak birşeyin yoktu ve delirmek üzereydim.

"Serkan bas oğlum şu gaza hadi "

"Abi sürebildiğim kadar hızlı sürüyorum"

Kısa sürede hastaneye vardığımızda dışarıda hemen içeriye girdim.

"Karım doğum yapacak hemen sedye getirin"

Diye bağırınca birkaç tane hemşire koşarak dışarıya geldi biri de sedye getirmişti alyayı yavaşça arabadan çıkarıp sedyeye yerleştirdikten sonra içeriye geçirdiler ameliyathaneye girdiklerinde kapı yüzüme kapanmıştı.

Kendimi oradaki merdivene atıp ellerimi saçımdan hızlıca geçirip sakin olmaya çalıştım Serkan yanıma gelip oturdu ve elini sırtıma koydu.

"Abi telaşlanma o kadar sağlıklı Bir şekilde kavuşacaksın ikisine de "

"İnşallah Serkan onlara bir şey olursa yaşayamam ben "

"Ben eminim iyi olacaklarına peki cinsiyeti neydi "

"Kızımız olacak"

"Öyle mi sevindim "

"Bir mert gile haber veriyim ben"

"Tamam abi"

Telefonu elime alıp merti aradım onlarda evleneli dört ay kadar olmuştu .

"Alo"

"Mert Alya sabah çığlıklarla uyandı hastaneye getirdik normal doğum yapacak şimdi ameliyathaneye aldılar eylüle söyle gelmek ister"

"Tabi gelecez kardeşim hangi hastane"

"******* Hastanesi"

"Tamam yarım saate oradayız "

"Görüşürüz"

Diyerek telefonu kapattım ooff içimde kötü bir his vardı umarım ikisine de birşey olmazdı sağsağlim kavuşurum kızımla karıma onlara birşey olursa bende ölürüm.

30 Dakika sonra

"Aras "

Yüzümü sesin geldiği yöne çevirdiğimde mert ve Eylül yanıma doğru geliyorlardı Eylül yanıma varınca telaşla konuştu.

Eylül
"Çıkmadı mı daha of ya Çok korkuyordu normal doğum yapmaktan Allah'ım ikisini de sağlıklı bir şekilde çıkar oradan lütfen ya "

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin