58.Bölüm

4.2K 131 56
                                    

Kitabım bugünden itibaren 200k okundu hepinizi çok seviyorum❤❤❤❤.....


Alyadan

Sabah gözlerimi büyük bir baş ağrısıyla açtım dün gece çok ağlamıştım ikinci kez aldatılmanın ağırlığını kaldıramamıştım zaten sabah beşe kadar uyuyamamıştım ben bu yükü nasıl kaldıracaktım  öylesine sevdiğim adam beni aldatmıştı kendimi öldürmek istiyordum arasla kavga ettikten sonra başka bir odaya gelip uyumuştum.

Yataktan kalkıp ayna karşısına geçtiğimde gözlerimin şişik ve kıpkırmızı olduğunu gördüm mahvolmuştum ama dayanmak zorundaydım nasıl olsa böyle birşeye alışkınım ilk defa yaşamadım ..

Banyoya girip yüzümü yıkadıktan sonra odadan çıktım kıyafet almak için yatak odasına gittiğimde Aras burada yoktu ama bu kadar erken saatte neredeydi ki bu .

Oradan çıkıp terasa gittiğimde her tarafta şarap şişesinin parçaları vardı ve arasta duvara yaslı bir şekilde uyuyakalmıştı her tarafta sigara izmaritleri vardı .

Acaba uyandırsamıydım bilmiyorum eğer kaldırırsam hâlâ kendisine değer verdiğimi düşünecekti veriyordum ama artık bunu söylemenin bir anlamı yok bugün boşanma davasını açacaktım mahkeme zaten en kısa zamanda boşardı bizi.

Arasın yanına yaklaşıp kolunu dürttüm.

"Aras kalk "

Dediğimde kıpırdandı ama uyanmadı.

"Hadi kalk bir daha söylemeyeceğim "

Dediğimde gözlerini açtı şuna bak hem aldatıyor hemde gözlerinin içi kızarmış madem aldatıyorsun neden ağlıyorsun ki o zaman.

Gözlerini açar açmaz elimi tuttu düşüncelerimden sıyrılıp elimi çektiğimde bana kırgınlıkla baktı daha sonra konuşmaya başladı.

"Alya yemin ederim aldatmadım seni ben sana ihanet etmem "

Ağlamaya başlamıştı onu ilk defa böyle görüyordum için gidiyordu ona sarılmak istiyordum ama yapmayacaktım beni bu kadar üzen birini affedemezdim ona o kadar güvenmişken bana ihanet etmişti.

"İhanet ettin Aras ve yalan söyledin biliyorsun bunları asla affedemem o yüzden artık böyle davranmayı bırakta kalk "

Dediğimde elimde içmeyi yarıda bıraktığı diğer şişeyi fırlattığı gibi şişe parçalandı daha sonra bağırmaya başladı.

"Etmedim diyorum neden inanmıyorsun bana seni kıracak hiçbirşey yapmam yemin ederim Alya bak bana gerçekten seni aldatmış olsam neden burada bu hâlde olayım ki neden umrumda olasın ben eski hayatımı özleyip seni aldatsam umrumda bile olmazsın yemin ederim yapmadım diyorum yapmadım!"

Diye bağırdı onun çok sevdiğim mavileri şimdi içtiği sigara ,içki ve ağlamak yüzünden kırmızıya bürünmüştü o böyle bağırınca bende ağlamaya başlamıştım hıçkırıklarla ağlamamak için alt dudağımı ısırıp gökyüzüne baktım onunla boşanacak olmamız beni yiyip bitiriyordu bunu hazmedemiyordum.

"Dün oraya gitmemiş olsaydın bunların hiçbiri olmayacaktı "

"Alya bana iki gün sadece iki gün ver yemin ederim ki sana doğruları göstereceğim yemin ederim"

"Sana bir saat bile veremem Aras şimdi gidip davayı açacağım"

"Hayır Alya gözünü sevdiğim bana birazcık bile güveniyorsan sadece iki gün verirsin sana herşeyi açıklayacağım"

"Sana güveniyordum evet hatta herkesten herşeyden çok güveniyordum sana ama....

"Alya lütfen"

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin