1 Hafta Sonra
Alya'dan
Sabah gözlerimi açtığımda başım çok agırıyordu Arasla ayrılalı bir buçuk hafta olmuştu neredeyse zaman ne çabuk bu kadar hızlı geçti anlamadım arası en son geçen hafta beni ateşin elinden kurtardığı gün gördüm daha sonrada görmedim zaten görmekte istemiyordum hiç bir zaman barışmayacaktım onunla hele birde eceyi bu eve getirdiğini öğrendiğimde daha çok sinir olmuştum eski sevgilinin evine başka bir kız getirmek nedir ya gururusuz erkeğin tekisin Aras.
Bunları düşünürken Eylül odaya daldı ve koşarak yatağa zıpladı kemiklerim kırılmışti resmen."Aaaah Eylül kemiklerimi kırdın yaaa"
Diye cırladığımda kulaklarını kapattı.
"Senin de ne cırtlak sesin var kızım ya kulağımı deldin"
"Uyuyor olsaydım seni bir güzel döverdim burada dua etki uyanmıştım"
"He he tabi peki uyanık olduğun halde neden hâlâ yataktasın hadi kahvaltı hazırladım kalk kahvaltını yap ve biraz su solgun yüzünü kendine getir seni bu halde görmek istemiyorum bebek"
"Benim yüzüm solgun değil bir kere çok mükemmel"
"Ayy ego yığını haid kalk kalk"
"Tamam kalkıyorum balım"
Dediğimde kendisi yataktan kalkıp aşağı indi bende kalkıp önce yatağı topladım ve banyoya girip yüzümü yıkadım saçımı havada ev topuzu yapınca aşağı indim Eylül yine güzel bir kahvaltı hazırlamıştı ben olsam üşenirdim ama o hiç böyle şeylerden şikayet etmiyordu anlamıyorum sofraya oturup kahvaltı yaptık kalktıktan sonra beraber sofrayı topladık ve salona geçip oturduk.
"Alyaa bütün gün böyle evde oturmak istemiyorum hadi bahçeye çıkalım git üzerini değiştir ben sana kahvaltıdan sonra şu solgun yüzünü düzelt demedim mi ya hadi kallllk"
"Of tamam kalkıyorum "
Dedim ve yukarı çıkıp üstümü değiştirdim günlük kiyafetlerimden birini seçip giyindim ve saçımı makyajımı yine günlük yapıp hazırlandım aşağı indigimde Eylül gülüyordu o zaten beni kaldırmaya geldiğinde hazırdı evin içinde bile bakım yapıyordu bende yapardım da modumda değildim .
"İşte böyle görmek istiyorum seni güzellik"
"Ben her halimle güzelim ki"
Dediğimde güldü ve ayağa kalktı.
"Aklıma bir fikir geldi alyaa"
"Ne fikir geldi yine aklına çok merak ediyorum"
"Bahçede voleybol oynayalım ikimiz ya lütfen hayır deme çok eğleniriz"
"Tamam tamam hayır demicem çünkü bende oynamak istiyorum"
Dediğimde sevinçle ellerini çırptı bazen böyle küçük çocuk gibi hareketler yapıyordu dışarı çıkıp depodan voleybol topunu getirdik ve oynamaya başladık zaten file vardı çünkü önceden biz hep Eylül'le voleybol oynardık Eylül topa vuramayinca sevinç hareketi yaptım.
"Yaa hayır sayılmaz sen çok yükseğe attın benim boyum uzun değil ki"
"Bananeee oyun bozanlik yapma Eylül yaa"
"Of tamam hadi devam edelim o zaman"
Dediğinde top bendeydi yine zıplayıp bir vuruş vurduğumda Eylül vuramadi topa yüzü düşünce gülmeye başladım .
"Yineee bennn "
"Ya of Alya nedenn bu kadar iyi oynuyorsun ya banane yeneceğim senii"
"Nah yenersin"