6.Bölüm

18.8K 289 39
                                    

Aras'tan

Sabah kalktığımızda alyayi hemen evine biraktim çünkü onu gördükce daha çok bağlanıyorum ve ondan uzak kalmak istiyorum madem o beni istemiyor görür bakalım istememek neymiş hodri meydan hanımefendi.Her neyse merti arayıp dağ evine çağırdım onunla zaman geçirmiyorduk ne zamandan beri.Aradigimda ikinci calista açtı kardeşim beni aramami bekliyor sanki

"Alo efendim aşkım "

"Cıvıtma lan gay misin amk"

"Yok lan ben lezbiyenim hahahahaha"

Telefonda Mert'in anirmalarini dinliyordum sustugunda devam ettim

"Her neyse lan benim dağ evine gelsene canım sıkıldı zaman geçiririz"

"Tamam kardeşim geliyorum "

"Tamam görüşürüz"

"Görüşürüz"

Telefonu kapattığımda mutfaktan gidip cips kola vb. Şeyler hazırladım mertle yiyip TV'den futbol oynardık ergenler gibi .yarim saatin ardından zil çaldı mert gelmistir. Gidip açtığımda mertle erkeksi bir şekilde sarıldık.salona geçip oturduk ben aburcuburlari getirdim zaten mertte gelirken getirmiş onları da hazırladık ve futbol oynamaya başladık oynadıktan sonra ben kazandım tabiki futbol oynamayi bıraktık sohbet etmeye başladık .

"Eee kardeşim varmı birşeyler sende kız meselesi falan"

Diye sordum kendisine

"Var kardesim alyanin arkadaşı Eylül varya çok tatlı kız ya sanırım ben onu seviyorum ama nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum "

"Nasıl mı gidip çıkacan karşısına seni seviyorum sen benimsin başkasına vermem seni dicen aq"

"Kardeş o kadar kolay değil ki cesaret edemiyorum ki "

"Ben cesaret ettim kardeş sende edersin kimseyi sevmeyen ben kıza aşkımı ilan ettim sende et bir zahmet yani"

"Ne kime ilan ettin lann senn"

"Alya'ya"

"Kardeşim şaka yapıyorsun kabul ettimi peki"

"Etmedi kimseyi sevemezmişte bir haftada ona aşık olamazmisimda inanmiyormusta bilmem ne bilmem ne "

"E ne yapacaksın şimdi "

"Kendime aşık etmenin yolunu buldum bak şimdi o bana böyle dedi ya bir daha konuşursak kendisiyle bende şey dicem madem beni istemiyorsun bende başka kızlarla takılırım hep senin arkadandna koşacak değilim ya dicem bakalım kıskanıyormu kiskanmiyormu eğer kiskaniyorsa beni seviyordur kiskanmiyorsa zaten sevmiyordur"

"Oooo kardeşim sen neymissin böyle ha nereden aklına geldi böyle birseyi yapmak lan "

"Aklıma nereden geldi bilmiyorum bende ama bakalım bence ise yaricak bu"

"Bence de yarar amk bu da yaramazsa git kızı kacir artık "

"Tamam lan yaramazsa kaciracam sende bir yolunu bul soyle kaybetme kızı "

"Akşam buluşmak için mesaj atacam romantik bir akşam yemeği falan öyle soylicem başka çaresi yok"

"Tamam kardeşim "

"Neyse artık ben kalkayim dört saattir buradayım akşama hazırlanim "

"Tamam kardeşim şansın bol olsun hahaha"

"Ama sende destek olacağına köstek oluyorsun kardesim ya"

"Yok yok hadi hayırlısı artık ne diyim inşallah kabul eder "

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin