41.Bölüm

5.2K 117 49
                                    

Aras'tan Devam

(Hatırlatma)

"Dayanma o zaman beni içine al sıcaklığına gömülmek istiyorum kokunda boğulmak istiyorum"

Dediğimde gözlerime tutkuyla baktı cevap vermesine izin vermeden boynuna gömüldüm.

"Aras lütfen aah"

"Beni istiyor musun"

"Şuan olmaz Aras"

"Seni istiyorum herşeyinle benim ol sabredecek gücüm kalmadı"

"Aras....

Sözlerini bölen şey dudaklarım oldu bu sefer beni engellemesine izin vermek istemiyordum şu an tek istediğim şey oydu .

Dudaklarını tutkuyla öperken  karşılık vermeye başladı biliyordum o da istiyordu ama korkuyordu korkusunu yenmesi lazımdı ellerini alıp enseme yerleştirdim öpüşürken saçlarımla oynaması hoşuma gidiyordu.

Nefesinin kesildiğini anladığım sırada yavaşça geri çekildim ve gözlerine baktım saçları yatakta dağılmış dudakları şişmişti bu görüntü beni bitiriyordu.

Elbisesini çıkaracağım sırada ellerini ellerimin üstüne koyup beni engellemeye çalıştı.

"Aras hayır "

Dediğinde kendimi biraz yukarıya kaldırıp elbiseyi ortadan ikiye ayırdım.

"Hayır dedikçe seni daha çok istiyorum ikimize de işkence yapıyorsun yapma"

Elbiseyi tamamen parçalayıp kenara attığımda sesini çıkarmadan bana bakıyordu tekrar üstüne ağırlığımı vermeden yatınca konuşmaya başladım..

"Beni istiyorsun ama bunu söylemiyorsun ve bu beni deli ediyor "

"Beni istediğini söyle "

Dediğimde sessizce kaldı o sustukça deliriyorum kendimi ona sert bir şekilde bastırınca sesli bir şekilde inledi.

"Aras seni istiyorum ama bunu yapamam"

Dediğinde ona baktım gerçekten korkuyordu ama artık beni istemediğini düşünecektim .

"Hazır değilim sadece iki hafta daha ver bana Aras o zaman kendimi sana tamamen teslim edeceğim"

Dediğinde üstünden kalkıp ona baktım.

"Tamam Alya seni zorlayacak değilim"

Diyip gömleğimin düğmelerini düzeltip odadan çıktım.




Alya'dan

Aras odadan çıkınca olanları düşünmeye başladım onu engellemeseydim resmen şu an ilişkiye girecektik ama ben bunu yapamazdım henüz böyle birşeye hazır değildim.

Üstümdeki elbiseyi parçaladığı için şu an sadece üstümde iç çamaşırları vardı ayağa kalkıp siyah bir tayt ve üstüne bordo vücudumu tamamen saran bir tişört giymiştim .

Yatağa baktığımda dağınıktı oraya doğru yaklaşıp yatağı düzelttim ve yüzümdeki makyajı silip sadece hafif bir pembe ruj sürdüm saçlarımı da olduğu gibi bıraktım.

Aşağı indiğimde Aras salonda yoktu diğer odalara baktım ama orada da yoktu demek ki gitmişti böyle birşey için benimle konuşmayacak mıydı yani.

Mutfağa geçip kendime bir sandviç yaptım ve meyve suyu doldurup salona geçtim aslında bugün arasla beraber akşam yemeği yeriz demiştim ama olanlar hiçte iyi değildi.

TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin