Alya'danAteşin evine girdiğimizde kendimi tuhaf hissettim çünkü ıssız bir yerdeydi acaba ateş bana birşey mi yapacaktı geldiğime pişman olmuştum kahvaltı yaptıktan sonra salona geçmiştik gitmek istiyordum ateşe doğru dönüp konuşmaya başladım .
"Ateş ben eve gideyim artık "
"Hayır daha yeni geldik olmaz"
"Gitmek istiyorum zaten yorgunum bu hafta benim için iyi değildi biliyorsun"
"Gidemezsin dedim zaten sen bu saatten sonra bu evden çıkabileceğini mi sanıyorsun"
"Ne demek istiyorsun sen ya *
"Bu saatten sonra bu evden anca cesedin çıkar diyorum güzellik anlamadın mı"
Dedi bana yaklaşarak geri geri gidiyordum ona güvenmekle hata etmiştim şimdi ne yapacaktım ya bana birşey yapmaya kalkarsa
"Ateş uzak dur benden "
Dedim onu itekleyerek bir anda belimden tutunca kollarından kurtulmaya çalıştım ama ne yazık ki izin vermiyordu çığlık atarak çırpınmaya başlayınca elleriyle boğazımı sıkıp ona bakmamı sağladı.
"Çırpınmayı kes artık yazık sana bu saatten sonra benim olacaksın bebeğim aslında Aras sana bana güvenmemeni söylemişti ama sen inanmadın bundan sonra bunun pişmanlığı en derinlerine kadar hissettireceğim sana"
"Ya bırak beni Allah'ın cezası bırak Aras bu yaptıklarını öğrense seni mahveder siktir git!!"
Dediğimde sesli bir şekilde gülmeye başladı ve kulağıma doğru yaklaşıp konuştu.
"Aras hiçbir zaman gelip seni kurtarmayacak şu an eceyle meşgul bebeğim sen daha hayal kurmaya devam et"
"Yalan söyleme bırak beni şerefsiiiz"
Dedim ve onu tüm gücümle itekledim sendeleyip dengesini kaybetti ve yere düştü kenarda duran telefonumu alıp üst kata doğru koştum ve bir odaya girip kapıyı kilitledim ateş arkamdan geliyordu telefonu açıp hemen arası aradım ilk aradığımda açmadı tekrar aradım bu sefer biraz çalınca açtı hemen konuşmaya başladım.
"Araaas lütfen ateşin evine gel kurtar beni ateş bana zarar verecek "
Bunları ağlayarak söylüyordum umarım Aras ateşin evinin adresini biliyordur
"Alya kapat hemen geliyorum "
Dediğinde ateş kapıyı kırıp içeri girmişti bile bana doğru yaklaşınca saçımdan tutup kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı şu an midem bulanıyordu zor olsada dudaklarımı ayırdım ve geri çekildim
"Demek ki Arascığına haber veriyorsun o gelene kadar sana neler yapabileceğimi aklın bile alamaz"
"Sen bana hiçbirşey yapamazsın uzak dur benden köpek"
Dediğimde beni sımsıkı tutup ellerini vücudumda gezdirdi.
"Demek ki hiçbir şey yapamam Alya hanım görelim o zaman yapabiliyor muyum yapamıyor muyum"
Aras'tan
Eceyle dışarı çıktığımızda bir sigara yaktım ona da uzatınca aldım şu an yanımda Alya olsa bunun içinde kavga ederdik onunla kavga etmeyi bile özledim hele ateşin evine gitmesi bana tam koymuştu ateş ona birşey yapabilirdi ama madem Alya beni dinlemeyip oraya gitti ona güveniyordu telefonumun çaldığını duyduğumda cebimden çıkarıp baktım Alya arıyordu aslında önemli birşey olmasa aramazdi ama meşgule aldım bir daha aradığında açtım .
Alya ağlayarak beni ateşin evine çağırdı telefonu kapatınca Ece kolumu tutup gitmemi engelledi.